پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» موجب آزادی 2 مددجو از زندان زاهدان شد

10:43 - 22 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۷۰۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در اجرای پویش به حرمت حسین (ع) می‌بخشم با تلاش و پیگیری قاضی و کارکنان واحد اجرای احکام مدنی مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان دو زندانی از زندان آزاد شدند.

حمید رضا بندانی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در راستای فراهم کردن زمینه صلح و سازش در دعاوی و پرونده‌های قضایی مهم از قبیل اختلافات طایفه ای، قصاص و آزادی زندانیان به حرمت ماه محرم و صفر و همچنین ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و 72 تن از یاران با وفایش، در اقدامی ارزشمند پویش به عشق حسین می‌بخشم توسط ستاد ملی صبر در سطح کشور در حال اجرا است.

وی افزود: ستاد ملی صبر در استان سیستان و بلوچستان نیز در این راستا تلاش خود را در به نتیجه رساندن پرونده‌های مهم آغاز کرده که پیگیری‌ها برای اخذ رضایت در چندین پرونده اختلاف طایفه‌ای قصاص در حال انجام است.

بندانی ادامه داد: در اجرای این پویش با تلاش قاضی و دبیران اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان 2 نفر زندانی از زندان زاهدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش قاضی و کارکنان اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان، بر تداوم انجام این گونه اقدامات تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این ماه محرم به حرمت آقا اباعبدالله حسین (ع) زمینه آزادی زندانیان بیشتری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *