رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرمربی تیم ملی هندبال ایران: در مقاطعی مانند یکی از برترین تيم‌های جهان مقابل آذربایجان ظاهر شدیم

19:47 - 21 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۶۵۸۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید بازیکنانش در مقاطعی مقابل آذربایجان مانند یکی از برترین تیم‌های جهان بازی کردند و تلاش او رسیدن به مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل آذربایجان و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را در ۲۰ نخست از بازیکنانم شاهد بودید و مانند یکی از تیم‌های مطرح هندبال جهانی مقابل حریف ظاهر شدیم.

وی افزود: بعد از دقیقه ۲۰ احساس کردم بازیکنانم کمی از شرایط خوب خود فاصله گرفتند، به همین خاطر بین دو نیمه در رختکن با آنها صحبت کردم و نکات فنی را گوشزد نمودم و به همین خاطر بازیکنانم به بازی خوب خود بازگشتند.

وی در مورد برنامه ریزی بازی‌ها و اینکه مجبور است فردا به کمترین استراحت مقابل قطر به میدان برود نیز گفت: برنامه‌ریزی واقعا عجیب است. فردا باید جلوی قطر بازی کنیم و بعد از آن در صورت پیروزی فینال در روز یکشنبه برگزار می‌شود و واقعا درک نمی‌کنم چرا به این شکل برنامه‌ریزی مسابقات هندبال انجام شده است.

وی هم‌چنین با ستایش از دروزاه‌بانان تیم ملی نیز گفت: در دیدار نخست محمد سیاووشی فوق‌العاده بود و در دیدار مقابل آذربایجان نیز شاهد درخشش علی رحیمی بودیم‌.

وویوویچ در مورد مصاف با قطر در دیدار نیمه‌نهایی نیز گفت: قطر با تیمی متفاوت به این بازی‌ها آمده است و شناخت زیادی از بازیکنان این تیم نداریم. با این حال تمام تلاش ما کسب پیروزی و رسیدن به مدال است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *