رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح عریض ترین شانتینگ ریلی كشور در گل گهر سیرجان

14:54 - 21 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۶۳۳۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
همزمان با سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان سیرجان، خاندوزی با حضور در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان، عریض ترین شانتینگ ریلی کشور را افتتاح کرد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش شادا، این پروژه ریلی ۷۲ کیلومتری، دارای ۲۹خط مبادله ای که ۶خط آن ورودی و خروجی و ۲۳ خط آن برای توقف قطارهای حمل بار در نظر گرفته شده است .

به گفته عتیقی مدیر عامل شرکت گل گهر سیرجان ،۱۰۰درصد این پروژه از داخل تولید شده است و با سرمایه‌گذاری ۷۶۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسیده است.

بازدید وزیر اقتصاد از شركت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان

خاندوزی باتفاق شهباز حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون سیاست گذاری اقتصادی، قریشی مدیرکل حوزه وزارتی،  محمدی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، صادق سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و جمع دیگری از مدیران شهرستان سیرجان از معدن روباز و دیگر بخش های این شرکت بازدید کرد.

بازدید از سنگ شکن ژیراتوری خطوط تغلیظ از دیگر برنامه‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی در این بازدید بود.
شایان ذکر است،اين شركت در حال حاضر با ظرفيت توليد بيش از 15 ميليون تن كنسانتره و بيش از 10 ميليون تن گندله بزرگترين توليد كننده كشور می‌باشد و با اجراي پروژه های توسعه و بهينه سازي خطوط شرکت، در افق چشم انداز، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بيش 30 میلیون تن خواهد رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *