رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقوی: باور نمی‌کنم موسوی تصمیم به خداحافظی گرفته باشد/ دچار تشنج در عرصه اجرایی تیم ملی والیبال شدیم

13:14 - 21 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۶۲۸۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون والیبال گفت: موسوی می‌توانست احترام هواداران و حمایت علاقمندان از والیبال زودتر تصمیمش را اعلام کند.

خبرگزاری میزان - میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در خصوص قهر محمد موسوی از تیم ملی والیبال، اظهاراتی داشت که آنرا در زیر می خوانید:

*سیدمحمدموسوی یکی از بهترین بازیکنان در تاریخ والیبال کشورمان است اگر نگوییم بی‌نظیر، او ورزشکاری کم‌نظیر است که مردم علاقه زیادی به او دارند. فدراسیون والیبال به نظر شخصی موسوی احترام می‌گذارد.

*باید در این خصوص توضیح کوتاهی بدم تا هواداران که ناراحت هستند، دغدغه دارند و پیام‌های مختلفی داده‌اند مطلع شوند. ۴-۵ سال پیش محل اقامت ورزشکاران در هتل المپیک نبود، آنها در فدراسیون در کمپ تیم‌های ملی که تعمیر هم نشده بود، حضور داشتند.

*در یکی دو سال اخیر برای احترام به ورزشکاران و ارائه امکانات بهتر، بزرگسالان را در هتل المپیک مستقر کردیم.

*هیچ تغییری ایجاد نشده، سالن همان سالن است. هتل المپیک همان امکانات را می‌دهد و هیچ اتفاقی خاصی در میزان تدارکات رقم نخورده است.

*در خصوص مکمل که صحبت شد پزشک باید در این باره نظر بدهد و ما مستقیم نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

*منطقی است فدراسیون والیبال که امسال چند ۱۰ میلیارد برای اعزام تیم‌های مختلف به مسابقات و اردوها هزینه کرده درگیر مسائل مالی جزیی نیست و نخواهد بود.

*شاید دلیل همان چیزی باشد که موسوی فراموش کرده یا در صحبت‌هاییش اذعان داشته مبنی بر اینکه من ۳ ماه است تمرین ندارم و شاید نتوانم به تیم ملی کمک کنم که شاید با همین نگاه خداحافظی کرده است.

*باور نمی‌کنم که این تصمیم بعد از تمرین آخر تیم ملی والیبال از سوی موسوی گرفته شده باشد. او می‌توانست به احترام هواداران و حمایت علاقمندان از والیبال زودتر تصمیمش را اعلام کند.

*این تصمیم، تصمیمی نیست که بلافاصله بعد از آخرین تمرین تیم ملی اتفاق افتاده باشد. شما چند روزی از این امکانات استفاده کرده و چیزی به فدراسیون و کادر فنی نگفته‌اید، الان می‌گویید؟

*در عرصه اجرایی تیم ملی والیبال را دچار تشنج کرده که کار را سخت کرده است. باید شهروز همایون‌فر را از ترکیه برگردانیم و برایش ویزا بگیریم تا به ملی برسد اما چند روز اول تمرینات را نخواهد رسید.

*تمام تیزرها، عکس‌ها و پوسترها با کاپیتانی موسوی تهیه شده است و موافقت تغییر کاپیتانی از فدراسیون جهانی گرفته است. تهیه لباس تیم ملی که خیلی سخت و چقدر ایراد به وجود آمده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *