اختلاف ملکی بین ۳ خانوار با اقدامات شورای حل اختلاف شهرستان گتوند پس از ۳۰سال به صلح و سازش ختم شد

12:23 - 21 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۶۱۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان خبر داد: با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف ، ستاد صبر و همیاران صلح گتوند اختلاف ملکی بین ۳ خانوار در این شهرستان پس از ۳۰ سال با صلح و سازش مختومه شد.

خبرگزاری میزان - علیرضا باوی با اشاره به اینکه اختلاف ملکی بین ۳ خانوار در گتوند پس از ۳۰ سال با صلح و سازش مختومه شد اظهار کرد: سال ۱۳۷۱ اختلاف خانوادگی بین وراث ۳ برادر بر سر اراضی و املاک این مرحومین در روستای آهنگری کیارس از توابع شهرستان گتوند رخ می دهد که منجر به نزاع خانوادگی فی مابین سه خانوار می شده بود و روز به روز بر اختلافات پیش آمده افزوده می شود.

وی افزود: هر سه خانوار با شکایت از همدیگر موجب تشکیل چندین پرونده حقوقی و کیفری در دادگاه و دادسرای گتوند شدند و هر مدتی با هم درگیری و اختلافات شدیدی داشته اند.

باوی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین جو عشایری ، پرونده جهت رفع کدورت ها و حل و فصل به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان عنوان کرد: اعضای شورای حل اختلاف گتوند با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح از بزرگان ۳ خانوار دعوت کردند و در این خصوص جلسات و رایزنی های فراوانی انجام دادند و زمینه را برای صلح و سازش فراهم کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه تلاش ها و کوشش های این عزیزان به ثمر نشست و این ۳خانوار به توافق رسیدند و پس از ۳۰سال اختلاف از شکایت ها علیه همدیگر صرف نظر کردند و هم قسم شدند که دیگر هیچ اختلاف و نزاعی نداشته باشند و دوباره با محبت و برادری در کنار هم زندگی کنند و این کینه ها و کدورت ها را از بین ببرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *