حضور رئیس جمهور بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی

9:45 - 21 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۶۰۴۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه سفر به کرمان، بر مزار سردار شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

خبرگزاری میزان _ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه ۲۰ مرداد به همراه جمعی از اعضای هیات دولت و در آخرین مرحله از دور نخست سفرهای استانی دولت در سفری دو روزه به استان کرمان سفر کرد.

رئیس جمهور در جریان سفر به شهر کریمان، صبح امروز بر مزار شهدای کرمان حضور یافت و بعد از قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان های امام راحل (ه) و شهدا تجدید پیمان کرد.

آیت ‌الله رئیسی بعد از حضور در گلزار شهدای کرمان عازم جنوب این استان شد و پس از ورود به فرودگاه جیرفت با بالگرد بازدید هوایی خود را از مناطق جنوبی استان شروع کرد.

حضور در جمع اهالی روستای تنگه شاه عنبرآباد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اولین بخش از برنامه‌های دومین روز سفر دولت مردمی به استان کرمان، در جریان بازدید از مناطق محروم جنوبی استان کرمان، به دیدار مردم روستای تنگ‌شاه شهرستان عنبرآباد رفت.

رئیس جمهور در این بازدید که با استقبال گرم مردم روستا همراه بود، به شکل رو در رو با مردم روستای محروم تنگ‌شاه دیدار و گفتگو کرد و بی‌واسطه در جریان مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

دکتر رئیسی سخنان کوتاهی برای مردم این روستا ایراد کرد و در ادامه در راستای رفع مشکلات روستا و رسیدگی به درخواست‌های مردم دستوراتی صادر کرد.

حضور آیت‌الله رئیسی در جمع مردم روستای کروچان کرمان با وجود طوفان شن

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به استان کرمان و در جریان بازدید از مناطق محروم جنوب این استان، با وجود طوفان شن، در میان مردم روستای کروچان، از توابع زهکلوت کرمان حضور یافت و به شکل رو در رو با آنان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله رئیسی زمستان سال گذشته نیز پس از اطلاع از وقوع سیل در این منطقه، بلافاصله بعد از بازگشت از سفر به روسیه عازم مناطق سیلزده جنوب کرمان شده بود، اما به دلیل نامساعد بودن وضعیت هوا موفق به بازدید از منطقه جازموریان و توابع آن نشده بود.

امروز اما با وجود وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان و وقوع طوفان شن در مناطق جنوبی کرمان، دکتر رئیسی پس از بازدید هوایی از منطقه، در جمع مردم روستای سیلزده کروچان از توابع زهکلوت حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگو با مردم این روستا و آگاهی یافتن از مسائل و مشکلات آنان، دستوراتی برای جبران خسارات ناشی از سیل، تامین خدمات عمومی و بهداشتی و بازسازی راه‌های دسترسی به روستا صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *