معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور: سازمان بازرسی به دنبال برخورد با ترک فعل‌ها است

20:54 - 20 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۵۸۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی به دنبال برخورد با ترک فعل‌ها است و اگر مدیری پول و اعتبار در اختیار داشت اما اقدامی انجام نداد حتما برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - مصطفی علی اصغرپور در ادامه سفر به استان کرمانشاه، در جلسه ای با مدیران عضو شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق ین استان، به استماع مشکلات آنها پرداخت.

وی در ین نشست ضمن تسلیت به مناسبت یام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: ریاست سازمان بازرسی همواره تاکید زیادی مبنی بر کمک به دستگاه های اجرایی دارند تا تحرک بیشتری برای اتمام پروژه ها صورت گیرد.

علی اصغرپور یکی از اهداف سازمان بازرسی را رفع مشکلات دانست و بیان داشت: این قول داده می شود که بری رفع دغدغه ها تلاش خواهیم کرد تا با اولویت بندی ها، آنچه که برای مردم اثر گذاری بیشتری دارد را مورد توجه قرار دهیم.

معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور درباره کمک بخش خصوصی در انجام پروژه ها بر این نکته تاکید کرد که بخش خصوصی باید دلگرمی داشته باشد تا بتواند ورود پیدا کند.

علی اصغرپور تصریح کرد: سازمان بازرسی به دنبال برخورد با ترک فعل ها است و اگر مدیری پول و اعتبار لازم را در اختیار داشت اما اقدامی در راستای خدمت به مردم انجام نداد، حتما برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *