رستگاری ساپینتو با خط حمله آتشین لیگ برتر/ عملیات مدیران با موفقیت انجام شد

9:45 - 21 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۵۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فصل نقل و انتقالات همواره یادآور خاطرات تلخ برای هواداران است، اما اینبار مدیران استقلال با توپ پر مسیر نقل و انتقالات را طی کردند.

خبرگزاری میزان - نقل و انتقالات تابستانی همواره برای طرفداران استقلال موجب ترس و نگرانی بوده، چرا که طی سالیان گذشته استقلال به هر طریقی ستاره‌هایش را از دست داده و تا مدت‌ها نتواسته جایگزین خوبی برای آن انتخاب کند.

استقلال تقریباً هر سال ثبات کافی در کادرفنی‌اش را تجربه نمی‌کرد و هر مربی یا بازیکن به محض موفقیت و دیده شدن به دنبال لژیونر شدن هستند و سعی می کنند به هر طریقی راهشان را از استقلال جدا کنند.

نیمکت استقلال بعد از یک فصل درخشان با کادر فنی فرهاد مجیدی بار دیگر طعم تلخ بلاتکلیفی را به خود گرفت تا اینکه در نهایت بعد از مدت زیادی ریکاردو ساپینتوی پرتغالی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان انتخاب شد.

مدیران استقلال هر چند در سال‌های اخیر عملکرد ضعیفی را در نقل و انتقالات از خود نشان دادند، اما اینبار باشگاه استقلال با مدیریت آجورلو توانست درصد بالایی از شاکله تیم را حفظ کند تا جایی که محمد دانشگر، امین قاسمی نژاد و وریا غفوری خروجی های مهم آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی بودند.

تمدید با بازیکنان یکی از خواسته های مهم هواداران استقلال بود. باشگاه استقلال در همین راستا موفق شد با بازیکنانی از جمله آرمان رمضانی، مهدی پور، مرادمند، چشمی، مطهری، سیلوا، خاقانی، نیک نفس، مهری، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی و آرش رضاوند به توافق برسد و قراردادشان را تمدید کند.

گام بعدی استقلال خرید بازیکن بود، هرچند درصد بالایی از خریدهای استقلال زیر نظر سرمربی انجام نشد، اما عملکرد باشگاه در این رابطه مورد قبول هواداران قرار گرفت.

استقلال در فصل نقل و انتقالات تا به اینجای کار ۸ بازیکن را به خدمت گرفته، سجاد شهباززاده اولین صید آبی پوشان در نقل و انتقالات بود و بعد آن محمدحسین زواری هافبک نفت آبادان، رضا میرزایی مهاجم سپاهان، محمد حسینی مدافع هوادار، پیمان بابائی مهاجم تراکتور و در آخر کاوه رضایی مهاجم اودهورلی بلژیک خریدهای استقلال در بازار نقل و انتقالات بودند. استقلال با نظر ساپینتو محمد محبی را با قراردادی یکساله به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا به خدمت گرفت تا خیال هواداران را بابت خط حمله راحت کند.

بنظر می رسد خرید محمد محبی آخرین گام استقلال در نقل و انتقالات پیش از شروع فصل خواهد بود، اما همچنان اسامی زیادی برای پیوستن به استقلال مطرح می شود، از مهدی قایدی گرفته تا خرید یک بازیساز خارجی و مدافع راست که ممکن است به واقعیت نزدیک شود. چیزی که باعث می شود استقلال در ادامه راه باز هم ضربه بخورد نبود یک بازیساز شش دانگ است چیزی که هواداران باشگاه شدیداً به جذب آن اصرار دارند.

حال ساپینتو با دو جین ستاره در خط حمله به استقبال لیگ بیست و دوم خواهد رفت، اما باید دید که مرد پرتغالی می تواند انتظارات هواداران را برآورده کند یا اینکه فراتر از انتظار پیش خواهد رفت.

گزارش از محمد خواجوند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *