گرشاسبی: تعصب نکونام به فولاد بیشتر از من است/ شرایط نقل و انتقالات مانند شطرنج است

17:35 - 19 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۴۷۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بعضا از ما گله داشتید که چرا اطلاع‌رسانی نمی‌شود اما در سکوت کار بهتر انجام می‌شود

خبرگزاری میزان - حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(چهارشنبه) برگزار شد صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*همه در جریان هستید این باشگاه دچار چالشی شد و محرومیت سنگینی داشت از نونهالان تا بزرگسالان نمی‌توانست یارگیری کند. با این شرایط مدیریت و سکان‌داری کردند. نکونام این تیم را حفظ و رهبری کرد. تیم با کمک رسانه‌ها و روحیه‌ای که آنها دادند به حرکت خودش ادامه می‌دهد.

*در جام‌هایی که به دست آمد رسانه‌ها سهم بسزایی دارند. خودمان هم هر کجا کم آوردیم با رسانه‌ها درد و دل کردیم و آنها راه را برای ما باز کردند و به مسیر حرکت‌مان ادامه دادیم. خواستم یک گزارش کل بدهم که چگونه حرکت کردیم. جواد نکونام درباره مسائل فنی توضیح خواهد داد. در بحث نقل و انتقالات و بازیکن‌گیری یک عذرخواهی بدهکار هستم. شرمنده‌ام چون ما در سکوت حرکت کردیم. اگر دنبال بازیکن مطرحی بودیم اسمش را می‌آوردیم کار جذب او سخت می‌شد.

*بعضا از ما گله داشتید که چرا اطلاع‌رسانی نمی‌شود اما در سکوت کار بهتر انجام می‌شود و وقتی کار تمام شد اعلام کردیم. به عنوان مثال پاتوسی پست خداحافظی گذاشت و رفت و تمام شد ولی ما لو ندادیم که امضایی از او گرفتیم و شاید خودش هم نمی‌دانست. با کمک جواد نکونام قبلا حرکتی زدیم. خیلی از تیم‌ها به دنبالش و روی مخش بودند، با قیمت‌های بیشتر و او هم تحریک شده بود که برود. حتی وقتی گفتیم بیا حضوری صحبت کنیم پست خداحافظی گذاشت ولی الان در جمع ما حضور دارد. بالاخره جواد نکونام با روش‌های خودش گوشمالی کوچکی به او داد چون این حرکت و این خداحافظی نباید انجام می‌شد.

*اگر می‌گفتیم پاتوسی قرارداد دارد، با وکیلش صحبت می‌کردند و پاتک می‌زدند و می‌توانست برود ولی با همان حرکت او را آوردیم امضای اصلی را گرفتیم و کار تمام شد. شرایط نقل و انتقالات مانند شطرنج است اگر مهره‌ای را اشتباه بازی کنید می‌بازید و آسیب می‌بینید. بنابراین خدا را شاهد می‌گیرم که وقت گذاشتیم. حواس‌مان به حواشی و مسائل جانبی بود تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. مطمئنا انتقاداتی دارید و حق‌تان است اما توان‌مان همین شرایطی بود که در آن قرار گرفتیم. از شنبه که استارت اصلی زده شود باز هم به کمک شما نیاز داریم تا تیم بدرخشد. در درخشش فولاد و همه باشگاه‌های خوزستان بالاخره سهم معنوی زیادی هم به رسانه‌ها می‌رسد.

*وقتی خوزستان در ورزش نتیجه بگیرد هر کجا بروید شما را می‌شناسند. خسته نباشید می‌گویند و تشکر می‌کنند که حال ورزش خوب است. وقتی حال ورزش و تیم‌ها خوب باشد حال رسانه‌ها هم خوب است با جام‌هایی که جواد نکونام آورد نشاط و شور و هیجان به وجود آمد جا دارد از کانون هواداران هم تشکر کنم که همیشه حواس‌شان است. تیم‌های رقیب کارهایی برای تخریب می‌کنند اما بلافاصله پاسخ دادند و اطلاع‌رسانی کردند تا توانستیم حرکت رو به جلوی خودمان را ادامه بدهیم.

*این تیم در بحران پنجره بسته بود و تازه می‌خواهد نفس بکشد دو سال محرومیت یعنی استعدادهای خوزستان دو سال پشت در ماندند. از نونهالان تا بزرگسالان نمی‌توانستند بازی بگیرند وقفه‌ای بود که الان خدا را شکر برطرف شده، در جای خودش جای توضیح دارد که برای تیم‌های پایه و برای فولاد نوین با نکونام و سرمربیان آنها هماهنگی لازم را انجام دادیم. کادر و بازیکنان‌شان تماما بومی هستند ممکن است در بعضی پست‌ها مانند دروازه‌بان، این طور نباشد و بازیکنی باشد که از قبل قرارداد داشته اما در حال بومی‌سازی هستیم و بومی‌ها باید خودشان را نشان بدهند.

*هدف‌مان طبق خواسته شما که بارها قلم زدید چرا خوزستان تیم قدر نمی‌بندد و خواسته هواداران که فولاد باید تیم قوی ببندد تا رقابت درستی داشته باشد و بجنگد این کار را انجام دادیم با پنجره بسته رقابت کرد و و جنگید و جان گرفت بنابراین الان همه شلیک شما باید به سمت لیگ قهرمانان آسیا باشد. انتظارات وجود دارد ما نماینده فوتبال کشور در آسیا هستیم. همه باید به ما کمک کنند همه ما و خوزستان جنگیدیم تا سهمیه فوتبال ایران حفظ شد. الان هیچ چیزی نداشتیم البته سپاهان هم تلاش خودش را کرد اما نتوانست و حذف شد.

*الان در مراحلی هستیم که نیاز به کمک داریم نه اینکه ما را بزنند و روحیه تیم را خراب کنند. در کنار کارگران عزیز و کوره‌ها رفتیم آنها از این تیم و از این وضعیت خیلی خوشحال هستند. بعضی‌ها می‌گویند کارگرها راضی نیستند شما فلان کار را انجام بدهید. پس چه کار کنیم؟‌ اگر تیمی ببندیم که زنگ تفریح شود دم چک شما هواداران و مورد انتقاد هستیم. فوتبال از خوزستان به جاهای دیگر منتقل شده و همه انتظار دارند.

*تعصب نکونام بیشتر از من است و تلاش‌ها و حرص و جوش خوردن‌های او را دیده‌ام. الان هم بازیکنان مطرحی به تیم آمده‌اند. مدیریت این نوع تیم مهم است. زمانی که در پرسپولیس بودم ضجه می‌زدم که پنجره باز شود اما برانکو می‌گفت عجله نکن، نیمکت شلوغ باشد بیچاره می‌شویم. عجله نکن که پنجره باز شود. با پنجره بسته در فولاد آن افتخارت را به دست آمد. الان خدا را شکر به خواسته رسانه‌ها هواداران و مدیران شرکت فولاد آبروداری کرد. سطح لیگ قهرمانان آسیا دانشگاه است و سطح داخلی ما در حد دیپلم است.

*وقتی دانشگاه را ببینید ان‌شاءالله دیپلم را راحت به دست می‌آورید. فصل قبل هم همه شاهد بودید که بد آوردیم اما حداقل باید بین سه تیم اول قرار می‌گرفتیم. دقایق آخر آسیب دیدیم و گل خوردیم که نشد به جایگاه خوب‌مان برسیم. تلاش می‌کنیم در لیگ برتر جزو مدعیان باشیم و در آسیا هم زنگ تفریح نباشیم. مبارزه در آن مسابقه خیلی سخت است.الفیصلی بازیکنی گرفته که رقمش حدود 60 درصد کل بودجه باشگاه ما است. انتظارمان این است به ما کمک کنید هدف بالایی به خاطر شادی مردم و خوزستان و برند فولاد داریم. ان‌شاءالله کمک کنید با روحیه مضاعف در عرصه بین‌المللی و در لیگ برتر کشور حضور فعالی خواهیم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *