رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: رکن اصلی حفاظت و اطلاعات حراست حفظ سلامت کارکنان است

20:23 - 18 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۳۲۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس و کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری استان رکن اصلی حفاظت و اطلاعات را حراست و پاسداری از دستگاه و حفظ سلامت کارکنان عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - احمدرضا بهرامی گفت: سیاست تحققی و تحول گرایانه قوه قضائیه بر مبنای اجرای عدالت و خدمت شایسته به مردم ترسیم شده است و آنچه که اجرای این سیاست را تضمین می کند بهره‌مندی دستگاه قضایی از نیروهای سالم و کارآمد است.

وی افزود: سلامت و کارآمدی در قوه قضاییه دو مولفه ای است که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید شده است و تحقق آن تا حد زیادی به حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه مربوط می شود.

بهرامی تصریح کرد: بر اساس این خط مشی مجموعه حفاظت اطلاعات دادگستری باید جهات مختلف نظارت، کنترل و صیانت را سرلوحه کار خود قرار داده و به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم، نسبت به حفظ سرمایه های انسانی متعهد و کارآمد تلاش کند.

در این دیدار عباس اسدی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان نیز ضمن تقدیر از ارشادات و حمایت های رئیس کل دادگستری، اهتمام کارکنان مجموعه حفاظت اطلاعات را تعامل مناسب و سازنده با پرسنل و تلاش برای انجام مطلوب امور جاریه دستگاه قضایی با رویکرد پیشگیرانه عنوان کرد.

گفتنی است در جریان دیدار رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با رئیس و کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری از کارکنان ساعی و پرتلاش این مجموعه تجلیل شد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *