اقدامات دستگاه قضا امیدهای زیادی را در بین نخبگان زنده کرده است

9:16 - 19 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۲۹۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روند امیدوارانه‌ای که برای رفع موانع تولید از سوی دستگاه قضا آغاز شده است حتما منتج به اقدامات اثربخش خواهد شد.

سید محسن دهنوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی در زمینه احیای واحدهای تولیدی در کشور، گفت: از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه اقدامات مفید و مؤثری پیرامون موضوع تولید و رفع موانع آن رقم خورده است.

وی تأکید کرد: همچنین اقدامات دستگاه قضا امیدهای زیادی را به ویژه در بین نخبگان صنعتی و تولیدی زنده کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه امید دارند تا مشکلات گذشته قوه قضاییه اعم از اطاله دادرسی و عدم توجه به مقوله تولید و صنعت که منجر به تعطیلی کارخانه ها و صنایع شده بود، برطرف شود.

دهنوی با بیان اینکه بسیاری از نخبگان صنعتی امیدوار به این هستند که روندهای گذشته در زمینه موانع تولید اصلاح شود، تصریح کرد: اقدامات رئیس دستگاه قضا در جهت رفع چالش‌های تولید و صنعت بوده است.

دهنوی با اشاره به بازدیدهای میدانی رئیس دستگاه قضا در زمینه احیای واحدهای تولیدی، تأکید کرد: معاونین رئیس قوه قضاییه و رؤسای دادگستری استان ها بازدیدهایی را در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام داده اند و تمام این موارد نشان از این دارد که حرکت قوه قضاییه در راستای احیای واحدهای تولیدی جدی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تأکید کرد: به تناسب نامگذاری سال 1401، قوه قضاییه نیز در این مسیر اقدامات خوبی را آغاز کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست‌های رئیس دستگاه قضا و معاونین وی در راستای احیای واحدهای تولیدی تصریح کرد: این روند امیدوارانه‌ای که برای رفع موانع تولید از سوی دستگاه قضا آغاز شده حتما منتج به اقدامات اثربخش خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *