رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پریدر: اهدای جایزه‌ بهترین مربی شطرنج جهان توسط یک عربستانی اتفاقی بود/ مراسم زیر نظر فیده برگزار شد

8:45 - 20 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۲۴۴۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج گفت: مسئولین فیده عملکرد مربیان را در سال‌های اخیر بررسی کرده بودند و نه در یک سال اخیر.

شادی پریدر در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی انتخابش به عنوان بهترین مربی بانوی شطرنج جهان، اظهار داشت: در مراسمی که به میزبانی شهر چنای هند برگزار شد، علاوه بر کنگره جهانی فیده، المپیاد جهانی شطرنج و انتخابات فدراسیون جهانی این رشته به صورت همزمان برگزار شد و بزرگترين رویداد یک سال اخیر در رشته شطرنج بود. در مورد جایزه بهترین مربی بانوی شطرنج جهان که به من اهدا شد باید تاکید کنم که سایت فدراسیون جهانی شطرنج در گزارشی توضیح کاملی در مورد جوایز و مراسم نوشته و اعلام شده که مراسم کاملاً زیر نظر فیده بوده است.

وی در واکنش به صحبت‌هایی در مورد اهدای جوایز توسط اسپانسر عربستانی، تصریح کرد: در این مراسم ۱۳ نفر جایزه گرفتند و اصلاً اینگونه نبود که هر کشور یک نفر را معرفی کرده باشد. طبق رسمی که در همه جای جهان وجود دارد ۳-۴ نفر از مسئولان مانند رئیس فدراسیون جهانی شطرنج، نایب رئیس‌های فیده و یک‌ نفر از عربستان جوایز را به منتخبین اهدا می‌کردند و اهدای جایزه بهترین مربی بانو به من توسط فرد عربستانی کاملاً اتفاقی بود.

پریدر در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه با اولین دوره برگزاری این مراسم، برگزارکنندگان و مسئولین عملکرد مربیان را در سال‌های اخیر بررسی کرده بودند و نه در یک سال اخیر. یکی از دلایل اصلی هم در اهدای این جایزه این بود که من در سال‌های اخیر در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، بخش بانوان، تیم‌های دانشجویان، معلولین و همچنین نابینایان مربیگری کرده بودم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *