یوسفی: خیلی به رقبایم توجهی ندارم/ اول‌ مدال، بعد رکوردشکنی

8:45 - 18 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۰۲۵۲
وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم ملی گفت: هدفم بهترین عملکرد در بازی‌های کشورهای اسلامی است و خیلی به رقبایم توجهی ندارم.

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط بدنی‌اش پیش از شرکت رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: فعلاً که استارت لیست نیامده است، البته خیلی هم به رقبایم توجهی ندارم زیرا تنها هدفم بهترین عملکرد در این مسابقات است، البته باید هدفم ابتدا کسب مدال باشد، آن هم مدالی خوش‌رنگ و سپس رکوردشکنی. خوشبختانه از نظر شرایط بدنی‌ام سرحال و آماده هستم. در مدتی که در اردوها حضور داشتم با برنامه‌ریزی خوب کادرفنی توانستم تمرینات را به خوبی پیگیری کنم.

وی درباره وضعیت تیم ملی قبل از حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی عنوان کرد: شرایط بهتر از گذشته است، اما هنوز باید زمان بگذرد تا به آن شرایط ایده‌آلی که ما توقع داریم برسد. به طور مشخص باید زمان داد تا برنامه و کار‌هایی که مدنظر است اجرا شود، زیرا در این مدت کم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و این امکان وجود ندارد تا درباره این فدراسیون قضاوت مناسبی داشته باشیم. اتفاق خوبی بود که اردوهای ما در آکادمی ملی المپیک جریان داشت و از لحاظ تغذیه و سایر مسائل شرایط خوبی برای ما از طرف فدراسیون ایجاد شده بود که این یک گام رو به جلو برای رسیدن به شرایط ایده‌آل است.

ملی‌پوش وزنه‌برداری با اشاره به اینکه در قونیه دنبال رسیدن به بهترین مدال است، اینطور توضیح داد: خداراشکر در روز رکوردگیری تیم ملی توانستم در یکضرب به رکورد 185 کیلوگرم و در 2 ضرب هم وزنه 240 کیلوگرم را بالای سر ببرم. خیلی امید دارم در روز مسابقه نسبت به این وزنه‌ها افزایش رکورد داشته باشم و یک نتیجه خوب را به دست بیاورم. نیتم فقط شاد کردن دل تمام مردم ایران است.

یوسفی در پایان درباره اینکه کار کردن زیر نظر علی‌حسینی را چطور می‌بیند، خاطرنشان کرد: در این مدتی که علی‌حسینی به عنوان سرمربی انتخاب شده تمرینات خوبی زیر نظر او دنبال می‌کنیم. او خیلی با اخلاق است و در مسائلی که ایراد داریم کنار ما می‌آید و ایرادمان را به ما گوشزد می‌کند. امیدوارم مزد زحمات خودمان را در قونیه با یک نتیجه خوب به دست بیاوریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزنه‌برداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *