عسکری: برنامه ۴ ساله برای تکواندوی مکزیک دارم/ زمان، بزرگترین رقیب ماست

9:45 - 17 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۸۷۴۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی مکزیک گفت:

مهران عسکری در گفت‌وگو با میزان درباره شایعه پایان همکاری‌اش با تیم ملی تکواندوی مکزیک اظهار داشت: این خبر درست نیست، پس از مسابقات ایتالیا باید منتظر کارهای اقامت و مالیاتی باشم تا طبق قانون مکزیک مشکلی برای حضور در این کشور نداشته باشم. بخاطر کرونا هم این پروسه مقداری طولانی شده وگرنه مشکل خاصی وجود ندارد و به کارم در این کشور ادامه می‌دهم.

وی افزود: اولین مسابقه‌ای که در پیش داریم، گرندپریکس پاریس است که تا آن موقع کارهای اقامت و مالیاتی من به احتمال فراوان انجام می‌شود. به هر صورت یا از همان فرانسه برمی‌گردم مکزیک و استارت کار را می‌زنیم و یا به ترکیه می‌روم تا با جمع و جور کردن وسایلم خودم را آماده چالش بزرگ در مکزیک کنم.

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی مکزیک تصریح کرد: برای گرندپریکس منچستر هم برنامه دارم، اما شرایط ویزا دادن انگلیس اصلاً مشخص نیست و هنوز نمی‌دانیم در این رقابت‌ها حضور داریم یا خیر. باید ببینم شرایط چطور پیش‌ می‌رود.

عسکری درباره میزبانی مکزیک از رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: اسکلت‌بندی تیم ملی بزرگسالان کم کم روزهای پایانی قهرمانی خود را تجربه می‌کنند و باید از تیم‌های پایه بهترین تکواندوکاران را پیدا کنیم و با برنامه به فکر پیشرفت آنها باشیم، اما متأسفانه به شدت با کمبود زمان مواجه هستیم. بزرگترین رقیب ما زمان است که باید آنرا شکست دهیم تا در میدان جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

قهرمان اسبق تکواندوی ایران در پایان خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد با تیمی قطع همکاری کنم خودم این موضوع را رسانه‌ای می‌کنم و لطفاً برخی‌ها نگران کارهای من نباشند چون حالم خوب است و یک برنامه ۴ ساله برای تکواندوی مکزیک دارم که به امید خدا به آن جامه عمل می‌پوشانم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *