رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری اصفهان: مسئولان برای عزت و سربلندی مردم بايد خطر كنند

15:11 - 13 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۶۸۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تمام مسئولان بايد با الگو قرار دادن شهدا برای عزت و سربلندی مردم خطر كنند و تمام توان خود را در راه اعتلای بيش از پيش نظام مقدس جمهوری اسلامی به كار گيرند.

خبرگزاری میزان -  در حاشيه مراسم زيارت عاشورا كه با حضور پيكر شهيد تازه تفحص شده جنگ تحميلی در دادگستری استان اصفهان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمين جعفری رئیس کل دادگستری استان از برگزاری مراسم زيارت عاشورا در دهه اول محرم در تمامی مجتمع‌های قضایی استان پيش از شروع ساعت كاری خبر داد.

وي افزود: در كنار تمام عرض ارادت‌ها و عزاداری‌هایی كه برای سيدالشهدا و ياران و خانواده مظلوم ايشان انجام مي‌شود نكته بسيار مهم اين است كه بفهميم چه اتفاقی در سال 61 هجری قمری رخ داد كه دشمنان امام حسين (ع) با اعتقاد و افتخار رو در روی فرزند پيامبر (ص) ايستادند و واقعه كربلا را رقم زدند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: امپراطوری تبليغات و جنگ روانی كه توسط معاويه و يزيد، عليه اهل بيت به راه افتاد حق را باطل و باطل را حق جلوه داد و باعث شد كه دشمنان امام حسين (ع) كشتن ايشان را جهاد در راه خدا بدانند و اين اتفاق پيام و درس عبرت بزرگی برای مردم در زمان حاضر است.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری اصفهان: برخورد با مداخله گران حوزه سلامت متناسب با جایگاه بسیار مهم این حوزه خواهد بود

وی شناخت و درک درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی را وظيفه تمام آحاد جامعه دانست و گفت: تمام مردم و مسئولان بايد پيام حادثه كربلا در سال 61 هجری قمری را در تمام ابعاد درک كنند و بدانند كه در زمان حاضر نيز يزيديان زمان با همان ترفندها و مكرها و تبليغات به دنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام در ذهن مردم هستند و ما بايد هوشمندانه برائت از دشمنان و حمايت خود از حسين زمان را اعلام کنیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خطاب به مسئولان گفت: امروز همنوايی و همراهی با سيدالشهدا يعنی ادامه دادن راه شهدا و پايبند بودن به آرمان‌های آنان و تمام مسئولان بايد با الگو قرار دادن شهدا برای عزت و سربلندی مردم خطر كنند و تمام توان خود را در راه اعتلای بيش از پيش نظام مقدس جمهوری اسلامی به كار گيرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *