رئیس دادگستری بستان آباد: ترک فعل مسئولان در تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز رسیدگی می‌شود

12:26 - 13 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۶۵۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری بستان آباد استان آذربایجان شرقی گفت: امنیت همیشه مهم و ضروری است اما در ایام عزاداری ماه محرم، ضروری تر و مهم تر است.

خبرگزاری میزان - محمدباقر فتحی رئیس دادگستری بستان آباد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان با اشاره به این که در ایام عزاداری ماه محرم، رعایت نظم و برقراری امنیت در جامعه بیشتر از زمان‌های دیگر ضرورت دارد، تصریح کرد: بسیاری از سوداگران و مخلان امنیت در جامعه از فرصت حضور مردم و خانواده‌ها در عزاداری، برای سرقت یا ایجاد مزاحمت برای مردم سوء استفاده می‌کنند که وظیفه ما به عنوان حافظان امنیت در جامعه در چنین مواقعی خطیرتر و مهم تر است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد رؤسا و مسئولان هیئت‌های مذهبی نیز برای رعایت نظم و آرامش در این ایام، توجیه شوند.

علی محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد نیز ضرورت همکاری و تعامل نیروهای انتظامی را با دستگاه قضایی یادآور شد و گفت: اجرای دقیق و سریع احکام و دستورات قضایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دستگاه قضایی در برقراری عدالت و نظم در جامعه مؤثر است.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری استان قزوین به مدیران دستگاه‌ها در راستای اجرای طرح حدنگار هشدار داد

دادستان بستان آباد همچنین با ابراز نارضایتی از تأخیر در اجرای احکام قطعی و دستورات قضایی توسط برخی ادارات دولتی، گفت: حدود یکصد حکم و دستور فقط در زمینه تخریب ساخت و سازها و تغییرکاربری‌های غیرمجاز بلا اقدام مانده که اصلا قابل قبول نیست و از مسئولان مربوطه در رابطه با قصور یا ترک فعلشان توضیح خواسته شده است.

انتهای پیام /


برچسب ها: قوه قضاییه امنیت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *