احمدکهنی: نقد مدال می‌گیریم، اما‌ پاداشمان را نسیه هم نمی‌دهند/ بدقولی‌ها انگیزه‌ام برای حضور در مسابقات را کم کرده

9:45 - 14 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۶۵۵۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دارنده مدال نقره ژیمناستیک آسیا گفت: نقد مدال می‌گیرم، اما به صورت نسیه هم پاداش‌مان را نمی‌دهند.

مهدی احمدکهنی، ملی‌پوش ژیمناستیک در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: ۳ روز به اعزام ۳ نماینده ژیمناستیک ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی مانده است و امیدوارم که در قونیه در رقابت‌های تیمی و انفرادی مدال بگیریم.

دارنده مدال نقره ژیمناستیک آسیا در خصوص حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس عنوان کرد: بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی، باید برای کسب سهمیه المپیک در 4 رویداد جهانی شرکت کنیم. یکی از آنها قهرمانی جهان در انگلیس است که سهمیه‌اش را در مسابقات مردان آسیا کسب کردم. سه جام جهانی دیگر در کوتبوس آلمان، دوحه قطر و باکو آذربایجان خواهیم داشت که امید داریم امسال کسب سهمیه کنیم.

وی در مورد عدم واریز پاداش رقابت‌های قهرمانی آسیا، تصریح کرد: مسئولان فدراسیون قول پاداش به ورزشکاران مدال‌آور داده بودند، اما با گذشت ۲ ماه از رقابت‌های قهرمانی آسیا در قطر متاسفانه هنوز هیچ پاداشی به ما پرداخت نشده است. جا دارد در پرداخت مدال‌آوری ورزشکاران از مسئولان این انتظار داشته باشیم که همانطور ما نقد مدال می‌گیرم همانگونه هم پاداش را به صورت نقد به ورزشکاران پرداخت کنند. این بدقولی‌ها باعث می‌شود که روحیه و انگیزه‌ام برای شرکت در مسابقات پیش‌رو کاهش یابد.

احمدکهنی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور زهره مرزوقی سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک پاداش من در دستور کار قرار گیرد. با اینکه وی اصلاً در ژیمناستیک نبوده، اما بعد از حضورش در این فدراسیون اوضاع را خیلی بهتر کرده و امید داریم که شرایط بهتر از این شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *