رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رفع مشکلات اجرای طرح چهار بانده سازی جاده شهرکرد- شلمزار در دستور کار دادستانی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت

19:36 - 12 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۶۱۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان چهارمحال و بختیاری از تداوم پیگیری رفع مشکلات اجرای طرح چهار بانده سازی جاده شهرکرد- شلمزار در کارگروه حفظ حقوق عامه استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- عبدالرضا علیمحمدی اظهار کرد: در پی بازدید از جاده شهرکرد به شلمزار، به جهت بررسی چگونگی رفع موانع موجود جلسه کارگروه حفظ حقوق عامه به ریاست رئیس کل دادگستری استان تشکیل و هماهنگی های لازم برای مرتفع کردن موانع بین دستگاه های متولی صورت گرفت.

وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده و مشکل بودجه نیز حل خواهد شد.

علیمحمدی افزود: با توجه به ارائه آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن در چهار سال گذشته دستور بررسی و معرفی دستگاه ها و مسئولان مربوطه که ترک فعل کرده اند به مقام قضایی و سایر مراجع ذیصلاح صادر گردید.
دادستان مرکز استان همچنین بیان کرد: بر اساس رایزنی های صورت گرفته انتظار داریم مشکل عبور جاده از آرامستان شهرکیان و تملک اراضی در طول مسیر هر چه سریعتر بر طرف شود.

علیمحمدی در پایان از دستور مستقیم رئیس کل دادگستری استان برای تعیین کارگروهی با محوریت دادستانی و با عضویت دستگاه های ذیربط برای تسریع در اجرای طرح چهاربانده سازی جاده شهرکرد- شلمزار خبر داد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *