پرورش‌نیا: حریفان‌مان تجهیزات بهتری نسبت به ما دارند/ نمی‌‌شود در تیراندازی قول مدال داد

12:37 - 12 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۵۲۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش اهداف پروازی گفت: حریفان‌مان نسبت به ما تجهیزات بیشتری دارند، در صورتی که ما این شرایط را نداریم.

خبرگزاری میزان - مرضیه پرورش‌نیا، ملی‌پوش اهداف پروازی در رشته تراپ، درباره اعزام به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهاراتی داشت که در زیر می‌خوانید:

*سه تیرانداز تیم ملی اهداف پروازی ایران، در سه رشته مختلف در بازی‌ها شرکت می‌کنند. نفرات 6 ماه در اردو بودند و امیدواریم بتوانیم با مهارت و استعدادی که داریم تحت تمریناتی که در اردوها داشتیم، اتفاقات خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.

*کشورهای قدرتمند جهان در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر هستند. ترکیه، کویت، قطر، لبنان و تیراندازان دیگر کشورها حریفان اصلی ما خواهند بود که نسبت به ما تجهیزات بیشتری دارند. 12 ماه در سال را تمرین می‌کنند در صورتی که ما این شرایط را نداریم.

*بعد از سه سال از آغاز فعالیت بانوان در رشته اهداف پروازی، امیدوارم بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم. تیراندازی طولانی مدت جواب می‌دهد و قبل از مسابقه نمی‌شود قول داد و نمی‌توان پیش‌بینی داشته باشیم.

*از سال دیگر مسابقات کسب سهیمه بازی‌های المپیک 2024 پاریس به مدت یکسال و نیم ادامه دارد، بر همین اساس هر چه چقدر در رقابت‌های بین‌المللی و برون مرزی شرکت کنیم یک امتیاز مثبت برای ورزشکاران به حساب می‌آید و قطعاً فرصت خوبی پیش آمده است. آمادگی‌مان نسبتاً بالاتر می‌رود و تجربه بسیار خوبی برای ما ورزشکاران است.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیراندازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *