امیری: رکوردهایم را در ۳ ماده پرتابی ارتقا خواهم داد/ باید در مسابقات تدارکاتی با قوانین جدید آشنا شویم

8:45 - 13 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۵۱۷۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قهرمان پارالمپیک گفت: برای اینکه از قوانین جدید ماده‌های پرتابی آگاه شویم و محک جدی بخوریم تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی داشته باشیم.

حامد امیری در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری اردوهای تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی مراکش، اظهار داشت: حدود ۳ هفته است که در اردوی زنجان زیر نظر بهمن رضایی تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی پارادوومیدانی به میزبانی مراکش آماده‌ می‌کنیم. در ادامه نیز از 15 تا 28 مرداد ماه یک اردوی دیگر در تهران برگزار می‌شود. بعد از 5 روز استراحت، آخرین مرحله اردوی متصل به اعزام را تا 20 شهریور ماه خواهیم داشت.

وی در مورد آخرین وضعیت آمادگی‌اش عنوان کرد: شرایط بدنم خوب است و من تنها کسی هستم که در سه ماده پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه در مسابقات شرکت می‌کنم. می‌خواهم رکورد 31.35 متر پرتاب نیزه را که در بازی‌های پارالمپیک توکیو زدم، جا به جا کنم. در ماده پرتاب وزنه نیز رکورد خوبی خواهم زد. در پرتاب دیسک هم ۲ ماه پیش مسابقه‌ای زیر نظر IPC در ایران برگزار شد که رکورد آسیا را پس از 14 سال ارتقا دادم.

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو، تاکید کرد: در سراسر جهان بحران مالی وجود دارد، اما فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک تدابیری داشته‌اند و سعی دارند تا آمادگی ورزشکاران طلایی خود را حفظ کنند بر همین اساس واقعاً شرایط خوبی در برگزاری اردوها فراهم شده است تا این قهرمانان از تمرین جا نمانند. ما نیز می‌توانیم با کسب مدال‌های‌مان زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

امیری در مورد اینکه چه درخواستی از مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک دارد، خاطر نشان کرد: تورنمنت بین‌المللی فزاع امارات، در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود. تیر سال 1402 مسابقات قهرمانی جهان را در فرانسه در پیش داریم و مهر ماه سال 1402 بازی‌های پاراآسیایی است. قبل از این رقابت‌ها باید در یک تورنمنت بین‌المللی حضور داشته باشیم. به خاطر اینکه از قوانین جدید ماده‌های پرتابی آگاه شویم و محک جدی بخوریم تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی داشته باشیم.

انتهای پیام/



عطاالله سپهوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
درود بر پهلوان عزیز
سپهوند هستم ،سرپرست هیأت لرستان
خدایا خودت شاهدی ، ایشان شکست نفسی میکنند ، رکورد عادی اش را اگر با چشم خودم نمیدیدم ، باور نمیکردم بالاتر از اینها زد !!
خودش میگفت خطاست!
حریفهاش بخونن
رکورد اصلیش ... بماند
موفق باشی قهرمان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *