هدایی: برای طلای تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی می‌جنگم/ قزاقستان و ترکیه رقبای ما هستند

7:45 - 17 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۳۶۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: در بخش تیمی شانس زیای برای مدال طلا داریم و و امیدوارم تک تک ملی‌پوشان در بخش انفرادی قهرمان شوند.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت آمادگی‌اش در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: قبل از برگزاری اردوی 10 روزه تیم ملی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی در 3 تورنمنت در کشورهای مجارستان، اسلوونی و کرواسی شرکت کردم. خوشبختانه حضور در این تورنمنت‌ها با ارتقای رنکینگ برای من همراه بود و از طرف دیگر باعث شد تا با بازگشت به شرایط مسابقه به آمادگی نسبی برسم. قبل از این تورنمنت‌ها هم درگیر لیگ مجارستان و مسابقات انتخابی لیگ اروپا بودم.

لژیونر تنیس روی میز ایران در واکنش به رقبای اصلی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، تصریح کرد: خوشبختانه تمرینات روند خوبی داشت و طبق برنامه چهارشنبه عازم قونیه شدیم. رقبای اصلی ایران در این بازی‌ها همانند دوره قبلی قزاقستان و ترکیه هستند.

وی درباره شروع مقتدرانه اش در این مسابقات گفت: خوشبختانه با ۲ پیروزی موفق به حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی و ۸ بازیکن برتر مسابقات شدم. فقط برای مدال طلا و دفاع از عنوان قهرمانی می‌جنگیم. در بخش تیمی شانس زیای برای مدال طلا داریم و و امیدوارم تک تک ملی‌پوشان در بخش انفرادی قهرمان شوند.

هدایی در پایان درخصوص برنامه‌اش پس از بازی‌های کشورهای اسلامی، خاطر نشان کرد: پس از بازی‌های کشورهای اسلامی و با توجه به قرارداد جدید که با تیم تورز بسته‌ام راهی فرانسه خواهم شد. همچنین قرار است پس از این مسابقات در اردوی تیم ملی برای شرکت در قهرمانی جهان شرکت کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *