پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم موجب آزادی یک جوان محکوم به قصاص در بم شد

10:59 - 11 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۳۲۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:در راستای پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم یک فقره پرونده قصاص با همت طلایه دار صلح استان کرمان و شهرستان بم منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکوم از قصاص شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی اظهار کرد: یک جوان بمی که چهار سال پیش بدلیل عدم کنترل خشم مرتکب یک فقره قتل شده بود، در راستای پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم در آستانه ی اجرای حکم قصاص به احترام ایام ماه محرم و احترام امام حسین (ع) از طرف اولیای دم مورد بخشش قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه خانواده نیکوکار بمی ،افزود: اولیای دم با حضور درمراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین و با شنیدن مرثیه سرایی و نوحه خوانی مداحان و ذاکران امام حسین(ع)، یک مرتبه پس از چند سال پافشاری برای اجرا حکم قصاص به عشق امام حسین (ع) و احترام به ماه محرم تصمیم به گذشت کردند.

رئیس دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه عفو و بخشش از بالاترین فضایل اخلاقی است، گفت: از زحمات و تلاش صلح یاران و طلایه داران صلح استان کرمان قدردانی کرده و از خداوند متعال توفیق روز افزون آنها را مسئلت دارم.

شایان ذکر است ستاد صبر استان کرمان فعال و صلح یاران وطلایه داران صلح به انجام وظایف خود مشغول بوده ودر راستای پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم فعالیت آنان مضاعف شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *