مشکلات 4 واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان رسیدگی شد

9:51 - 11 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۳۱۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی به مشکلات چهار واحد تولیدی خبر داد و گفت: در نشست بر مبنای بازدید میدانی ادارات ذیربط از جمله سازمان صمت، راهکارهای اجرایی برای حل مشکلات یکی از این واحدها مطرح و زمانبندی آن مورد تاکید قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - دادخدا سالاری اظهار کرد: در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان مشکلات سه واحد تولیدی معدن شن و ماسه، ضبط پسته و واحد تولیدی تابنده گستر در حوزه های مختلف از جمله مشکلات بانکی و تامین آب مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی بر مبنای دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات ریاست قوه قضاییه به موضوع حل مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل موانع سرمایه گذاری ورود کرده است، تاکید کرد: ورود دستگاه قضایی از باب امر حکومتی ولی فقیه انجام شده و می طلبد سایر دستگاه هایی که در این حوزه نقش و وظیفه دارند نیز به موضوع ورود کرده و مسائل مربوطه را به صورت جامع، دقیق و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار دهند زیرا جبهه کنونی کشور در حوزه اقتصادی است و باید از سربازان این حوزه پشتیبانی های قضایی، اجرایی و قانونی لازم انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که با ورود دستگاه قضایی به موضوع رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای بزرگ اقتصادی استان رفع شده و راه توسعه مبتنی بر ظرفیت های خدادادی این استان هموار شده است، اظهارکرد: در حال حاضر برخی بهانه هایی که دستگاه های نظارتی را مانع مسیر توسعه معرفی می کرده اند، برطرف شده و سازمان های نظارتی از جمله بازرسی و دستگاه قضایی به گواه آمار موجود پیشتاز عرصه حمایت از تولید و ا قتصاد هستند.

سالاری تاکید کرد: در ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تلاش می شود که بر مبنای تصمیم گیری های دقیق، جامع و به موقع، از تعطیلی واحدهای تولیدی استان، بیکاری متخصصان و کارگران و ایجاد مشکلات متعدد برای مردم جلوگیری شود.

وی یادآور شد: در سال جاری بر مبنای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و با درک شرایط اقتصادی کشور، 15 جلسه اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده و ضمن رسیدگی به 61 پرونده، در مجموع از بیکار شدن بالغ بر 3 هزار و 400 نیروی متخصص و پویا جلوگیری شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *