رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۳۲ زن سرپرست خانوار با کمک دادگستری استان سمنان مشغول به کار شدند

8:18 - 11 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۲۸۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از ایجاد اشتغال برای ۳۲ نفر از زنان سرپرست خانوار سمنانی خبر داد.

خبرگزاری میزان_ محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: در راستای شعار سال تولید، اشتغال و کارآفرینی و در اجرای ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی در موضوع حفظ حقوق عامه و پیشگیری های وضعی به دادسرای مرکز استان ماموریت داده تا علاوه بر توجه به موضوع اشتغال در جامعه، بویژه اشتغال زندانیان آزاد شده و زنان سرپرست خانوار اهتمام داشت، که با تلاش های انجام شده برای ۳۲ نفر از زنانی که سرپرست خانواده هستند، اشتغال از طریق احیای مشاغل خانگی انجام شود .

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت عملی از حرفه آموزی زنان سرپرست خانوار از طریق توانمندسازی و مهارت آموزی، سعی در ورود حرفه ای آنان به بازار اشتغال مهارت های خانگی را داریم.

وی در ادامه تاکید کردند: حمایت قانونی و عملیاتی دستگاه قضایی استان از اشتغال وکارآفرینی به صورت جدی پیگیری می شود تا با ایجاد فرصت های برابر اقتصادی، عوارض اشتغال بانوان سرپرست خانوار به صورت هوشمندانه پیشگیری شود و با بسیج نهادهای متولی و فعال سازی ظرفیت آن سازمان ها، این امر در سطح استان فراگیر شود.

معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان سمنان، اتاق اصناف، شهرداری و سازمان همیاری شهرداری سمنان در احیاء و ایجاد این دوره اشتغال بانوان فعالیت داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *