رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمد رهبری: اول عقبه خود را ببینند، سپس نقد کنند/ در بازی‌های کشورهای اسلامی برای مدال می‌جنگیم

7:45 - 11 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۲۰۵۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سابریست تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: چرا این انتقادات را اکنون که در فدراسیون سمتی ندارند، مطرح می‌کنند.

محمد رهبری در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمرینات تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: وضعیت اردوها و تمرینات بسیار مطلوب است و خدا را شکر مشکل خاصی نداریم. اردوی فعلی برای حضوری قدرتمند در بازی‌های کشورهای اسلامی از شنبه آغاز شده و قرار است تا روز قبل از اعزام پیگیری شود. طبق برنامه نوزدهم مرداد ماه عازم قونیه خواهیم شد.

وی درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم سابر در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در این بازی‌ها رقبای خوبی از اروپا و آسیا حضور دارند و سطح رقابت‌ها قطعا بالا خواهد بود. حریفان را شناسایی کرده‌ایم و با توجه به توانایی ملی‌پوشان هم در بخش انفرادی و هم در تیمی برای مدال خواهیم جنگید.

سابریست تیم ملی شمشیربازی در واکنش به انتقادات اخیر علیه نتایج اسلحه سابر و وضعیت فدراسیون شمشیربازی، گفت: در چند هفته اخیر خیلی افراد در مورد نتایج سابر و وضعیت فدراسیون صحبت کرده‌اند، اما واقعا این نقدهای غیرمنصفانه اشتباه است. عده‌ای دنبال منافع شخصی در فدراسیون شمشیربازی هستند، اما این افراد باید ابتدا به عقبه و رزومه خود نگاه کنند و سپس انتقاد کنند.

رهبری در پایان خاطرنشان کرد: چرا این انتقادات را اکنون که در فدراسیون سمتی ندارند، مطرح می‌کنند و قبلا خبری از این صحبت‌ها نبود. یک سری افراد تنها به خاطر خواسته‌های شخصی خود اظهار نظر می‌کنند.

‌انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *