بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم بدمینتون دختران

13:58 - 10 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۱۸۵۹
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در محل اردوی تیم بدمینتون جوانان حضور یافت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، پروین کرملو مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان، امروز (10مرداد ماه) از اردوی آماده‌سازی تیم جوانان دختران بازدید به عمل آورد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های فدراسیون بدمینتون در زمینه رشد و توسعه ورزش بانوان، حضور پوریا و همکارانشان در این فدراسیون را موجب اطمینان خاطر برای مجموعه‌ی وزارت ورزش خواند. حضور ثریا آقایی در المپیک توکیو نشان دهنده‌ی تلاش و برنامه‌ریزی این فدراسیون است.

مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر از حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، این حضور را قوت قلبی برای بازیکنان جوان تیم ملی دختران دانست. نائب رئیس فدراسیون بدمینتون از همکاری همه جانبه حوزه‌ی بانوان وزارت تشکر و تقدیر کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های این مجموعه، گزارشی از روند آماده‌سازی تیم‌های جوانان دختر و پسر به منظور شرکت در مسابقات اولین دوره بازی‌های آسیای میانه به میزبانی تاجیکستان ارائه و ابراز امیدواری کرد که دختران و پسران جمهوری اسلامی ایران بتوانند مدال‌های رنگارنگ کسب کنند.

پوریا سرمایه‌گذاری در رده سنی پایه‌ها را اولویت این فدراسیون خواند و گفت: حضور ثریا آقایی در المپیک را حاصل برنامه‌ریزی روی تیم‌های پایه بود که این برنامه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

آیدا عنایتی (خراسان رضوی)، آیسان زارعی (آذربایجان شرقی)، فردوس فروغی (تهران)، زهرا رباطی (تهران) اعضای تیم دختران هستند.

امیرعلی احمدلو (مرکزی)، سید محمد گلچین (خراسان رضوی)، عادل صورتی (کرمان)، متین قاسمی (خراسان رضوی) نفرات تیم پسران را تشکیل می‌دهند.

*تیم بدمینتون زیر 15 تا 17 سال جوانان پسر و دختر ایران، 20 تا 24 مردادماه به مسابقات آسیای میانه در دوشنبه تاجیکستان اعزام خواهند شد. کشورهای تاجیکستان، مغولستان، ایران، قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان تیم‌های حاضر در این مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: بدمینتون

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *