۴۳ فوتی و ۳ مفقودی ناشی از سیل در استان تهران

10:48 - 10 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۱۵۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با اشاره به جزئیات سیل اخیر تهران با بیان اینکه مسیرهای اصلی بازگشایی شده است گفت: مسیرهای فرعی نیز در دست تعمیر قرار دارد.

خبرگزاری میزان - محسن منصوری در ارتباط زنده تلویزیونی در مورد آخرین وضعیت سیل در استان تهران با اشاره به ساماندهی راه ها اظهار داشت: در فیروزکوه یک نفر و در پردیس دو نفر مفقودی داریم که امید است به زودی وضعیت آنها مشخص شود. 

وی ادامه داد: عملیات امداد و نجات در امامزاده داوود در مرحله پایانی قرار دارد و در مجموع دستگاه ها با تجهیزات در حال خدمات رسانی هستند. 

استاندار تهران تأکید کرد: به گروه های جهادی فراخوان دادیم تا به موازات اقدامات دستگاه ها، لایروبی داخل منازل سیل‌زدگان نیز انجام شود. 

منصوری سپس گفت: لیست برآورد خسارات ناشی از سیل در استان تهران نهایی می‌شود تا به دولت اعلام کنیم و سپس وارد فضای بهسازی و نوسازی این مناطق شویم. 

استاندار تهران در مورد تعداد فوتی های این حادثه عنوان کرد: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع ۴۳ نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *