رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام كدهای مرجع کارت به خریداران بلیت مسابقات جام جهانی

19:46 - 09 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۱۰۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص بلیت فروشی مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر ، كد مرجع دریافت هیا کارت که از طریق فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده در اختیار خریداران بلیت های به فروش رسیده قرار می گیرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از پایان مهلت خرید مرحله اول بلیت فروشی بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی، منتخبین قرعه کشی فیفا که نسبت به پرداخت وجه و تکمیل فرآیند خرید اقدام کردند از روز دوشنبه دهم مرداد تا پايان هفته جارى كد مرجع ثبت‌ هیا کارت خود را از طریق پیامک همچنین حساب کاربری سامانه بلیت فروشی دریافت خواهند کرد.

بر این اساس خریداران بلیت مسابقات از طریق ثبت كد مرجع در سامانه هیا کارت می توانند جهت دریافت روادید سفر به کشور قطر اقدام کنند، همچنین بلیت مسابقات طى دو ماه آينده از طریق فیفا در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و در ماه مهر بین خریداران توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در سامانه https://hayya.qatar2022.qa/ به منظور حضور در اين رويداد و مكمل بليت بازى ها ضرورى بوده و علاوه بر دریافت روادید سفر به کشور قطر ، تسهیلات استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این کشور را به همراه خواهد داشت.

همچنين اطلاع رسانى در خصوص مرحله بعدى بليت فروشى بازى هاى ايران در رقابت هاى جام جهانى ٢٠٢٢ در روزهاى آتى انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم‌ملی فوتبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *