دادستان چهارمحال وبختياری دستور تسریع در رفع مشکل افراد گرفتار سیل را صادر کرد

16:25 - 09 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۰۹۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی وانقلاب مرکزاستان چهارمحال وبختياري از اعضای ستاد بحران استان درخواست کرد با سرعت بیشتر در رفع مشکل مردم گرفتار سیل اقدام کنند.

خبرگزاری میزان - عبدالرضا علی محمدی دادستان عمومی وانقلاب مرکزاستان چهارمحال وبختياری در پیامی ضمن همدردی با هم استانی‌های که گرفتار سیل و خسارت ناشی از آن شده اند از اعضای ستاد بحران استان درخواست کرد با سرعت بیشتر در رفع مشکل مردم اقدام کنند.

وی گفت: دستگاه های ذیربط تمام تلاش خویش را برای کاهش آلام مردم سیل زده به کار ببندند.

علی محمدی با تاکید بر ارائه خدمات توسط دستگاه های خدمات رسان افزود: اخذ هرگونه کمک های مردمی باید توسط این دستگاه ها از جمله هلال احمر، ستاد مدیریت بحران استان، کمیته امداد و فرمانداری‌ها مربوطه انجام شود و اشخاص حقیقی از ارائه هرگونه شماره کارت و شماره حساب جهت جمع آوری کمک های مردمی خودداری کند.

دادستان عمومی مرکز استان چهارمحال و بختیاری، از اشخاص حقیقی که به منظور دریافت کمک های مردمی شماره حساب و یا کارت بانکی ارائه کرده اند درخواست کرد ضمن خودداری از جمع آوری وجوه مردمی نسبت به واریز مبالغ جمع آوری شده به حساب دستگاه های دولتی مربوطه اقدام کنند و در غیر اینصورت ضمن مسدود کردن حساب‌های شناسایی شده مبالغ موجود در اختیار سازمان های دولتی ذیصلاح جهت ارائه خدمات به مردم آسیب دیده از سیل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *