آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی/ قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار نمایندگان

8:53 - 09 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۹۸۶۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری میزان _ جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور 214 نفر از نمایندگان آغاز شد.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح قانون یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات ملی (اعاده شده از شورای نگهبان )، گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی و گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان از جمله موارد دستور کار امروز مجلس است.

تصویب لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی

نمایندگان در نشست علنی امروز با کلیات و جزئیات لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دایمی مجمع مجالس آسیایی با 206 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 234 نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند.

دوفوریت لایحه تغییر محل تامین منابع اعتباری قیر رایگان تصویب شد

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 9 مردادماه) مجلس شورای اسلامی با دوفوریت لایحه اصلاح بند (ز) تبصره (1) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور با 193 رأی موافق، 14 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 236 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

موافقت مجلس با اصلاح طرح قانون یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات ملی

نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح قانون یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات ملی اعاده شده از شورای نگهبان با اصلاح و حذف برخی مواد و تبصره های آن موافقت کردند.

لایحه توسعه مناطق آزاد تجاری – صنعتی انزلی اصلاح شد

 نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 مردادماه) مجلس شورای اسلامی با اصلاحات کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه  توسعه مناطق آزاد تجاری- صنعتی انزلی با 168 رأی موافق، 16 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 238 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

تعیین تعاریف طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی

نمایندگان مجلس همچنین در جریان بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی با 180 رأی موافق، یک مخالف و 4 ممتنع از 232 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *