رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیش بینی خدمت رسانی به ۵ میلیون زائر در ایام اربعین

11:33 - 08 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۸۷۹۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۳ ماه پیش ستاد اربعین در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است و پیش بینی می شود به ۵ میلیون زائر در ایام اربعین خدمت رسانی شود.

خبرگزاری میزان- رستم قاسمی در مراسم عملیات پایان حج گفت: به لطف خدا امروز عملیات پروازی بسیار بزرگ در مقطعی خاص که سیستم هوایی کشور با تحریم ها روبرو است به صورت جهادی با تلاش همکاران این بخش انجام شده است.

وی بیان کرد: متوسط تاخیرها در پروازهای رفت و برگشت حجاج نیز بسیار کمتر از پیش بینی ها بوده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: کار بزرگی پیش رو داریم و از ۳ ماه پیش ستاد اربعین در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است و پیش بینی می شود به ۵ میلیون زائر در ایام اربعین خدمت رسانی شود.

قاسمی گفت: پیش بینی می‌شود حدود ۳۰۰ هزار نفر با قطار، حدود ۶۰ هزار نفر با هواپیما و بقیه از طریق زمین به کربلا سفر کنند.

وی افزود: همه دستگاههای متولی به ویژه سازمان راهداری، سازمان هواپیمایی و راه آهن جمهوری اسلامی در ستاد اربعین امسال فعال هستند و درباره قیمت بلیط هواپیما نیز هنوز نرخی را تعیین نکردیم اما ایرلاین‌ها اجازه گران فروشی در این پروازها را ندارند.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و تسهیلات آن گفت: قرار است در شهریور امسال ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تحویل داده شود و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هر ماه تعدادی از این واحدها را به مردم تحویل خواهیم داد و این پروژه تاکنون حدود ۸ درصد پیشرفت داشته است.

قاسمی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا وام ۷۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن تصویب شده است یا خیر؟ گفت: این مبلغ هنوز در شورای پول و اعتبار تصویب نشده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *