رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درگیری مسلحانه مرزبانان سراوان با قاچاقچیان

10:37 - 08 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۸۶۳۲
فرمانده مرزباني انتظامی کشور از درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان و كشف 646 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش توسط مرزداران هنگ مرزي سراوان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستاي كنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حريم مرزهاي ايران اسلامي، مرزداران هنگ مرزي سراوان با اشراف اطلاعاتي و رصد تحرکات در مناطق مرزي، به سرنخ‌هايي از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچيان موادمخدر براي ورود به خاك كشور از مسير ارتفاعات منطقه مرزي مكسوخته دست يافتند که با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي، تشديد اقدامات کنترلي در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: دلاورمردان هنگ مرزي سراوان با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان محل تردد احتمالي قاچاقچيان را شناسايي و با اجراي طرح مهار در سطح حوزه استحفاظي، نسبت به کنترل و انسداد مسيرهاي تردد قاچاقچيان اقدام و با انجام عملياتي هدفمند و سريع، موفق به زمين‌گير كردن قاچاقچيان شدند.

وي افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتي مناسب موادمخدر را به وسيله يك دستگاه خودرو به عمق كشور انتقال دهند در اين امر ناكام ماندند و مأموران هنگ مرزي سراوان موفق شدند در درگيري با قاچاقچيان، 646 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش را كشف كنند.

سردار گودرزی ضمن تقدير و تشکر از زحمات و مجاهدت‌هاي مرزداران و همكاري صميمانه دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي بيان داشت: مرزهاي ايران اسلامي خصوصاً مرزهاي پهناور استان سيستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزي مرزداران و با همكاري ساير نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي و با حمايت‌هاي هميشگي مرزنشينان غيور براي زندگي و هرگونه فعاليت اقتصادي، اجتماعي، صنعتي و ... در امنيت كامل است اما براي سوداگران مرگ، قاچاقچيان و متجاوزان از هر زمان ديگر ناامن‌تر است و با اقدامات غيرقانوني در مناطق مرزي به شدت مقابله و برخورد مي‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *