رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار تهران: مفقودی های روستای مزداران به ۶نفر کاهش یافت

19:39 - 07 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۸۰۶۰
منصوری گفت: آمار مفقودی که ۱۴ نفر اعلام شده بودند تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند در روستای مرزداران حدود شش نفر هنوز مفقود هستند.

خبرگزاری میزان_ بنا پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، منصوری استاندار تهران اظهار کرد: در این یکی دو روز در نقاط مختلف استان تهران و همچنین دامنه جنوبی البرز شاهده سیلاب بودیم که برخی از شهرستان های ما دچار خسارت هایی شدند.

وی گفت: در شهرستان تهران بخش کن، امامزاده داوود و شهرستان فیروزکوه در قسمت زرین دشت و روستای مرزداران تلفات بسیار زیادی داشتیم.

منصوری ادامه داد:عملیات امداد و نجات با سرعت و جدیت خود ادامه دار است و همه دستگاه ها پای کار هستند تا امدادرسانی بی وقفه ادامه داشته باشد.

استاندار تهران بیان کرد: خوشبختانه از آمار مفقودی که ۱۶ نفر اعلام شده بودند تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند در روستای مرزداران حدود شش نفر هنوز مفقود هستند.

وی یادآور شد :آمار فوتی همان عدد قبلی است و امداد رسانی همچنان ادامه دار است که نهایتاً تا امشب یا فردا صبح تکلیف ۶ نفر مفقودی مشخص می شود.محورهای اصلی بازگشایی شده است و همچنین خطوط ارتباطی و اتصالات همراه هم مخابراتی و هم اینترنت برقرار است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *