وضعیت هشدارباش کشور برای مدیریت سیل

15:26 - 07 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۷۸۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور با اشاره به بسیج همه سازمان‌ها و ارگانها برای مدیریت سیل در کشور گفت: کشور در وضعیت هشدار‌باش است و به رغم این حجم بارش‌ها مدیریت خیلی خوبی شده است.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی که با هدف بررسی مسائل مربوط به بارش‌های سیل‌آسا در یزد، به این استان سفر کرده در ارتباط زنده تلویزیونی بیان کرد: در استان‌های مازندران، البرز، مرکزی، اصفهان، یزد، تهران و استان‌های درگیر با وجود اینکه میزان سیل زیاد بود مدیریت خوبی انجام شده است.

وزیر کشور گفت: در فیروزکوه و امامزاده داوود و یزد مشکلاتی وجود دارد. فوتی‌ها گسترده نبود، در امامزاده داود و فیروزکوه اما تعداد کشته‌ها بیشتر بوده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته ادامه داد: استانداران، فرمانداران، همه ارگانها و گروههای مردمی به صورت گسترده بسیج شدند. کشور در وضعیت هشدارباش است و به رغم این حجم بارش‌ها مدیریت خیلی خوبی شده و امید است با توجه به هشدارها از سوی مردم خسارات کمتری شاهد باشیم.

وحیدی با بیان اینکه در این روزها مردم بیشتر مراقبت کنند گفت: برای بارندگی‌های روزهای آینده پیش بینی شده آمادگی لازم داریم. امکانات تا حد زیادی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *