بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از منطقه سيل زده امامزاده داوود

17:57 - 06 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۶۹۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از منطقه سيل زده امامزاده داوود بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - در پی بارش‌های شب گذشته در غرب تهران محور سولقان به امامزاده داوود (ع) و وقوع سیلاب و رانش زمین، خدایيان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در محل وقوع حادثه حضور یافت و آخرین وضعیت امدادرسانی و نحوه رسیدگی به مصدومین را مورد بررسی قرار داد.

در این بازديد خدایيان، دادستان تهران، معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی، مدیرکل حوزه ریاست، بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و بازرسان این سازمان نیز حضور  دارند.

 رئیس سازمان بازرسی کل کشور

گفتنی است معاون اقتصادی و سربازرس بازرسی کل استان تهران نیز از صبح امروز در محل حادثه حاضر  شده اند.

بنابراین گزارش، ساعت يك و ٣٠ دقيقه بامداد امروز پنجشنبه سيلابى در منطقه امامزاده داوود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

طبق آخرین اخبار شمار کشته‌شدگان سیل و رانش زمین در امامزاده داوود به ۶ نفر و مصدومان به ۹ نفر رسيده است.

خدائیان در جریان این بازدید به بازرسان مربوطه دستور داد که ضمن ارزیابی دلایل حادثه، وضعیت لایروبی و رعایت حریم رودخانه را مورد بررسی قرار دهند.


وی همچنین تاکید کرد که با بررسی تکالیف دستگاه‌های متولی، اقدامات دستگاه‌ها واکاوی و در صورت احراز ترک فعل و یا قصور، اقدامات قانوني لازم صورت گیرد.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین تصریح کرد که نتایج بررسی‌های سازمان بازرسی و علل وقوع حادثه به منظور پیشگیری از حوادث اینچنینی در آینده، در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *