رئیس کل دادگستری استان کرمان: دستگاه قضایی از اجرای پروژه صاروج پارس حمایت می کند

19:13 - 05 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۵۷۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: این اطمینان را از سوی دستگاه قضایی به سرمایه گذار پروژه صاروج پارس می دهیم که حمایت های کامل و قانونی برای ساخت، تکمیل و بهره برداری از این پروژه و سرمایه گذاری را خواهیم داشت و اطمینان می دهیم که مسئولان استان نیز پشتیبان هستند که این پروژه به بهره برداری برسد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار سرمایه گذار عمانی و اعضای هیئت مدیره صاروج پارس با حضور رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان اظهار کرد: این پروژه از ابتدای کار با حمایت دستگاه قضایی پیش رفته است و به این مرحله رسیده است و سرمایه گذاران این پروژه باید مطمئن باشند که حمایت قضایی از تداوم اجرای این پروژه مد نظر دستگاه قضایی است.

وی ضمن تشکر از سرمایه گذاری بسیار خوب سرمایه گذار عمانی در پروژه صاروج پارس، تاکید کرد: یکی از ضرورت های استان کرمان ساخت و بهره برداری پروژه هایی مانند صاروج پارس است و استقبال ما این است که برای اجرای این پروژه ها از سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم و تلاش می کنیم به نحوی همراهی کنیم که زمینه جذب سرمایه گذاری های جدید فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی بیان کرد: این اطمینان را از سوی دستگاه قضایی به سرمایه گذار پروژه صاروج پارس می دهیم که حمایت های کامل و قانونی برای ساخت، تکمیل و بهره برداری از این پروژه و سرمایه گذاری را خواهیم داشت و اطمینان می دهیم که مسئولان استان نیز پشتیبان هستند که این پروژه به بهره برداری برسد و در ادامه نیز پروژه های جدید سرمایه گذاری در این استان طراحی و اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اشاره به برگزاری جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود در مسیر اجرای این پروژه، گفت: در جلسه اخیر تعهدات طرفین این پروژه بررسی و مشخص شد عمده تعهدات سرمایه گذار محقق شده است و الان شهرداری باید به تعهدات خود عمل کند تا سرمایه گذار به فازهای بعدی اجرای این پروژه بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی یادآور شد: شهرداری اقدامات اولیه ای را برای تامین زیرساخت های مورد نیاز از جمله آب، برق و فاضلاب را انجام داده اما این تعهدات به صورت کامل انجام نشده است و در این زمینه موارد را در دست پیگیری داریم.

وی توسعه فرهنگسازی به منظور استفاده از پارکینگ های احداث شده با استفاده از ابزارهای تشویقی را مورد تاکید قرار داد و گفت: کارگروهی به منظور بررسی مسائل فرهنگی و اجرایی این موضوع تعیین شده تا طرح جامعی را برای اجرای تعهدات شهرداری در پروژه صاروج پارس ارائه دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: مشکل استفاده از پارکینگ این مجتمع زمانی حل می شود که این پروژه تکمیل شود و افراد بتوانند نیازمندی های خود را از همین محل تامین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به این مطلب که سرمایه گذار باید اجرای تعهدات شهرداری را پیگیری کنند، عنوان کرد: انتظار داریم همزمان با این اقدام، سایر بخش های این پروژه نیز تکمیل شود زیرا در این صورت، میزان استقبال و مراجعه مردم به این محل افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه تسریع در اجرای این پروژه از تاکیدات دستگاه قضایی نیز به شمار می رود.

سرمایه گذار این پروژه نیز از حمایت های دستگاه قضایی تقدیر و بر تامین زیرساخت های مورد نیاز از جمله آب، برق و فاضلاب تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *