با ورود دادگستری استان بوشهر در یک‌سال گذشته از تعطیلی 24 واحد تولیدی جلوگیری شد

8:48 - 06 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۵۲۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: از تیرماه سال گذشته تاکنون با ورود دادگستری استان بوشهر با رفع مشکلات 24 واحد تولیدی از تعطیلی و بیکاری تعداد بسیاری نیروی کار آن‌ها جلوگیری شد.

علی جمادی در گفت‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با میزان، در تشریح اقدامات دادگستری استان بوشهر جهت رفع مشکلات و احیای واحدهای تولیدی استان، با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه‌های دوره تحول قوه قضاییه است، اظهارکرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون با ورود دادگستری استان بوشهر مشکلات 24 واحد تولیدی مرتفع و از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شد.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان بوشهرتلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید براین موضوع که حمایت از تولید از برنامه‌های مهم قوه قضاییه است و بر این اساس در راستای آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی از صنایع استان بازدید می‌شود، افزود: در چهارچوب قوانین و مقررات در جهت حل مسایل تولید و مشکلات صنعتگران با دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها تلاش می‌کنیم.

جمادی همچنین عنوان کرد: براساس آمار ثبت شده تعداد 24 کارخانه و یا واحد توليدی از جمله «گروه صنعتی زرین مروارید آسیا، گروه صنعتی مبارک، شرکت پاک شیمی، شرکت پرورش ماهی یثرب و شرکت سپید پایدارجنوب و...» با پيگيری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر در یک سال گذشته رفع مشکل و از تعطيلی آن‌ها جلوگيری شده است.

بیشتر بخوانید:

احیا واحدهای تولیدی گروه صنعتی وطن زرین بوشهر با همت دستگاه قضا/ جلوگیری از بیکاری ۲ هزار نیروی کار

انتهای پیام/


برچسب ها: تولید دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *