رئیس کل دادگستری ایلام از کارگاه‌های آموزشی دانش بنیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای بازدید کرد

15:32 - 05 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۵۰۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری ایلام به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی از کارگاه های آموزشی دانش بنیان اداره کل فنی و حرفه ای استان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای حمایت از سیاست های اقتصاد مقاومتی و تولید دانش بنیان، عمران علی محمدی از کارگاه های آموزشی دانش بنیان اداره کل فنی و حرفه ای استان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری ایلام با همراهی شورای معاونان دادگستری استان ضمن بازدید از آخرین برنامه ها و طرح های تولیدی این اداره کل از کارگاه تولید ماهی های گرمابی، کارگاه آموزشی طلاسازی و سالن تولید قارچ بازدید کرد.

علی‌محمدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای عمل به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و با هدف اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، دستگاه قضایی به مسائلی از جمله تولید، کارآفرینی و اشتغال توجه ویژه دارد و در این راستا اقدامات مؤثری در مجموعه قضایی استان ایلام صورت پذیرفته است.

وی از آمادگی دستگاه قضایی استان ایلام برای آسیب شناسی و کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و یادآور شد: از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی خود برای گره گشایی از مشکلات فعالان عرصه تولید و فناوری چه به صورت کلی و چه به صورت موردی استفاده خواهیم کرد.

علی محمدی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان ایلام از ایده های نخبگان و فناوران جوان استان به منظور تحقق اهداف و برنامه های راهبردی خود در مسیر خدمت رسانی به مردم استقبال می کند و آماده توسعه همکاری ها در این خصوص است.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان ایلام در جهت رونق تولید از فعالان بخش اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد به علت مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی چرخه تولید متوقف شود.

رئیس دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: پارک‌های علم و فناوری قطعا می‌توانند به افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت کمک کنند و عدم ارتباط بین این دو حوزه هم اکنون یکی از خلاها و چالش‌های مهم کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: در قوه قضاییه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را وظیفه خود می‌دانیم و بنا داریم به توسعه کمی و کیفی این شرکت‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *