فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری مازندران معارفه شد

14:04 - 05 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۴۸۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان مازندران با حضور رئیس کل دادگستری برگزار شد.

خبرگزاری میزان- در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاونان رئیس کل وجمعی از مقامات انتظامی استان، فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری مازندران معارفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری دراین مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت کار نیروی انتظامی گفت: پلیس همواره در کنار مردم در برقراری نظم و امنیت ودفاع از کشور اسلامی ازجان خود خالصاته مایه گذاشته است در دستگاه قضایی نیز در خدمت به مردم از هیچ خدمتی فروگذار نکرده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اینکه روزانه تعداد بسیار زیادی از مردم به حوزه قضایی استان مازندران مراجعه می‌کنند، افزود: مواجهه و برخورد با این حجم مراجعه‌ کننده فشار کاری زیادی را بر همکاران یگان حفاظت دادگستری استان وارد می‌کند و به همین دلیل نیازمند نیروی بیشتر در بخش یگان حفاظت دادگستری‌ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم هستیم.

در این مراسم از زحمات وخدمات سرهنگ خلیل قربانی که به افتخار بازنشستگی نائل شد قدردانی و سرهنگ مصطفی صادقیان به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان مازندران معرفی شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *