رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از کارخانه فولاد هرمزگان بازدید کرد

13:44 - 05 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۴۷۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به منظور رسیدگی به مشکلات حوزه تولید از شرکت و کارخانه فولاد هرمزگان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان-علیرضا احمدی منش در این بازدید ضمن تأکید بر رفع موانع تولید، حل مشکلات این حوزه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و مساعدت خود را برای حل مشکل انرژی و تأمین برق این واحد صنعتی اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در ادامه به همراه مدیران فولاد هرمزگان از بخش های فولادسازی و مراحل تعمیرات سالیانه واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان بازدید و با کارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این بازدید، عطاالله معروفخانی گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان را در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار داد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان هدف فولاد هرمزگان را تحقق شعار سال عنوان کرد و عدم اختصاص برق به این واحد تولیدی را مهمترین مانع در این خصوص دانست.

گفتنی است؛ شرکت فولاد هرمزگان دومین کارخانه بزرگ تولید فولاد کشور است که در ۱۳ کیلومتری غرب شهر بندرعباس و مجاورت خلیج فارس در زمینی به مساحت ۹۵ هکتار احداث شده و با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریالی زمینه اشتغال پایدار ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶ هزار نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کرده است.

انتهای پیام /


برچسب ها: فولاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *