دادستان هرمزگان: صف موتورسواران ورزشکار از قانون شکنان جدا می‌شود

13:04 - 05 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۴۷۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان از پيست موقت موتورسوار بندرعباس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان-عليرضا احمدی در بازديد از پيست موقت موتورسوار بندرعباس گفت: صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان بايد جدا شود تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گيرد.

احمدی منش افزود: وظيفه حاکميت است که زيرساخت های لازم برای ورزش موتور سواری را آماده کند.

وي ادامه داد: دادستانی اين موضوع را به طور جدی از طريق استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پيگيری خواهد کرد تا اگر شد در همين پيست موقت، و اگر امکان اجرا در مکان فعلی وجود نداشت در جايی مناسب تر مکانی در اختيار هيئت اتومبيلرانی و موتورسواری استان قرار گيرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان خاطرنشان کرد: مکان جديد بايد يک پيست مناسب استاندارد و شکيل داشته باشد که در شأن هيئت اتومبيل رانی و موتور سواری باشد.

احمدي منش اظهار کرد: بحث ديگر که بايد پيگيری شود اين است که آيا اين دوستان موتور سوار موارد قانونی را رعايت مي کنند يا خير؟ هيئت موتور سواری و اداره کل ورزش و جوانان باید هیئتی را تشکيل دهند تا در خصوص چالش ها و موانع قانونی مثل موضوع گواهينامه ورزشکاران ، وجود مستندات قانونی برای موتور های مورد استفاده تصميم گيری شود.

وی افزود: نتيجه اين بررسی ‌ها باید بعد از تعيين و تکليف، در شورای تأمين و دادستانی بررسی شود تا يک راهکار خوب و قانونی پيدا کرده ودوستان موتور سوار دغدغه رفت و آمد به پيست و برگزاری تمرين و مسابقات را نداشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اضافه کرد: موضوع بعدی اين است که آن دسته از موتور سوارانی که قانون مدار هستند بايد از آن دسته از افرادی که قانون را رعايت نمی کنند، جدا شوند.

احمدی منش گفت: موتور های موجود بايد سنددار شوند تا به راحتی بتوانند در مسير رسيدن به پيست رفت و آمد کنند و با آن دسته از موتور سوارانی که در شهر برای امنيت مردم مزاحمت ايجاد می کنند به طور جدی برخورد می شود.

وي تصريح کرد: صف موتورسواران ورزشکار از قانونشکنان بايد جدا شوند تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گيرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *