دادستانی تهران به موضوع آموزش نحوه بازرسی‌های میدانی و جمع آوری ادله به بازرسان مراکز بهداشتی ورود کرد

14:29 - 04 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۳۳۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جلسه آموزشی و راهبردی دادستانی تهران، نحوه بازرسی، جمع آوری ادله و مستندات و تنظیم گزارشات درخصوص عملکرد واحدهای صنفی تولید و عرضه مواد غذایی تشریح شد.

خبرگزاری میزان - در جلسه‌ آموزشی و راهبردی دادستانی تهران، نحوه بازرسی، جمع آوری ادله و مستندات و تنظیم گزارشات درخصوص عملکرد واحدهای صنفی تولید و عرضه مواد غذایی در دادسرای ناحیه 26 تهران، ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی و با حضور تمامی روسای مراکز بهداشت شهر تهران و بازرسان و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و محیط آن مراکز برگزار شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی در خصوص اهداف و برنامه های این نشست، بیان کرد: این برنامه در راستای صیانت از سلامت شهروندان به عنوان مهم‌ترین مصداق حقوق عامه و گسترش و ارتقای کمیت و کیفیت بازرسی از واحدهای صنفی تولید و عرضه کننده مواد خوردنی و آشامیدنی و اجرای گشت‌های مشترک با همراهی مراکز بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار شد.

المیرا نقی زاده افزود: در جلسه آموزشی و راهبردی که در دادسرای ناحیه 26 برگزار شد؛ نحوه بازرسی، جمع آوری ادله و مستندات، چگونگی تنظیم گزارشات و صلاحیت هریک از مراجع قضایی و غیر قضایی (تعزیرات حکومتی) و وظایف هریک از دستگاه‌های متولی سلامت در راستای ساماندهی و کنترل ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی تشریح شد.

به گفته معاون دادستان تهران، در این جلسه همچنین نسبت به چگونگی اجرای طرح «شهر بدون دخانیات» و نظارت بر عرضه قلیان در اماکن عمومی در سطح شهر تهران برنامه ریزی شد.

بیشتر بخوانید:

دادستان تهران در برنامه دیدار مردمی به درخواست های ۱۳۲ نفر از شهروندان رسیدگی کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *