کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان| احمدی‌وفا، بویری و آذرشب به نیمه‌نهایی رسیدند

17:47 - 03 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۲۱۵۹
نمایندگان اوزان 48، 65 و 80 کیلوگرم کشورمان جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان را کسب کردند.

خبرگزاری میزان - مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت 14 امروز (دوشنبه) در شهر رُم ایتالیا در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که در پایان مسابقات مقدماتی علی احمدی‌وفا در 48 کیلو، اهورا بویری در ۶۵ کیلو و سیدرضا آذرشب در وزن ۸۰ کیلوگرم جواز حضور در مسابقات نیمه‌نهایی را کسب کردند.

نتایج کشتی گیران کشورمان پس از برگزاری مسابقات نوبت صبح به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم علی احمدی‌وفا در دور نخست با نتیجه 2 بر یک از سد تیگران گالستیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 4 کورمان بک علیمجانوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی‌وفا در این مرحله به مصاف آرسن ژومان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد کمالی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 مغلوب ماکسیم چوبنکو از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم اهورا بویری در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 مقابل سرگازی با ابدیخادیر از قزاقستان به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 2 بهروز بارانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 4  آندرانیک سدراکیان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بویری در این مرحله به مصاف علی علیزادا از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم سیدرضا آذرشب با نتیجه 3 بر صفر مقابل وتی کاجانن از فنلاند پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مارکوس اوتجارف از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. آذرشب در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی تایزو یوشیدا از ژاپن را مغلوب کرد و  به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با اسماعیل رضایف از آذربایجان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد جهانگیری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل ماکسیم پتروف از بلغارستان به پیروزی دست یافت، اما در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 مغلوب دارابوس لازلو از مجارستان شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

رقابت‌های نیمه نهایی اوزان فوق امشب به وقت ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *