انوشیروانی: دختران وزنه‌بردار ایرانی می‌توانستند چند مدال رنگارنگ در تاشکند کسب کنند

16:12 - 03 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۱۷۹۹
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: دختران ایرانی می‌توانستند چند مدال رنگارنگ در تاشکند کسب کنند، اما لیست نفرات به موقع برای کمیته برگزاری مسابقات ارسال نشده بود.

خبرگزاری میزان - سجاد انوشیروانی بعد از بازگشت از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در تاشکند ازبکستان، اظهار داشت: ابتدا موفقیت و مدال‌آوری شیرین آینده‌داران وزنه‌برداری ایران را خدمت ورزش‌دوستان و جامعه بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. در این دوره از مسابقات رده‌های پایه با دستاورد خیلی خوب و پر مدالی در قاره آسیا همراه شد.

وی افزود: خداراشکر افتخارآفرینان وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان توانستند مدال رنگانگی برای کشورمان به ارمغان بیاورند که این موضوع برای رشته پرافتخار وزنه‌برداری بسیار مهم بود.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اعزام نشدن دختران به این پیکارها، عنوان کرد: کما اینکه جای خانم‌ها در این دوره از مسابقات خالی بود، چون به موقع لیست ارسال نشده بود و از این بابت ناراحت شدیم. بانوان هم زیاد زحمت کشیدند و به حضور در این مسابقات نیاز دارند. با توجه به رکوردهای که در تاشکند بانوان به ثبت رسید، حتی دختران ما هم می‌توانستند چند مدال رنگارنگ کسب کنند.

انوشیروانی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با سازماندهی اردوهای تیم ملی در تمامی رده های سنی، ان‌شالله بتوانیم با برابری جنسیتی در بحث اردوها، اعزام‌های بیشتر از قبل به مسابقات بین‌المللی داشته باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزنه‌برداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *