بازدید میدانی دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری از جاده ارتباطی شهرکرد- شلمزار

22:38 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۰۷۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری از جاده ارتباطی شهرکرد- شلمزار بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی و حادثه خیز استان چهارمحال بختیاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از مسیر چهاربانده شهرکرد- شلمزار بازدید کرد.

در جریان این بازدید عبدالرضا علیمحمدی با تأکید بر اینکه محور شهرکرد به شلمزار یکی از نقاط پرتردد و حادثه خیز استان است، گفت: باید مشکلات و موانع اجرایی این پروژه از جمله تملک اراضي کشاورزی سریع تر انجام پذیرد.
علیمحمدی عبور جاده شهرکرد- شلمزار از قبرستان قدیم شهرکیان و هم چنین ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم جاده را از مشکلات مسیر مذکور عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکلات دستورات لازم به دادستان شهرستان کیار ابلاغ شده است.
دادستان مرکز استان چهارمحال بختیاری بیان کرد: به منظور هماهنگی در اجرای سریعتر پروژه، دستگاه های ذیربط، می بایست سایر موانع اجرایی را به دستگاه قضایی اعلام کنند تا طی کوتاه ترین زمان، در کمیته های تخصصی بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.
گفتنی است؛ در بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از محور مواصلاتی شهرکرد – شلمزار، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کیار نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضائیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *