سلیمی: انوشیروانی فدراسیون وزنه‌برداری را آشفته‌ تحویل گرفت

15:44 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۰۳۷۱
نائب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: حدود یک ماه پیش که سجاد انوشیروانی سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری را برعهده گرفته است، بسیار اوضاع آشفته‌ای بود.

خبرگزاری میزان - بهداد سلیمی در مورد عملکرد وزنه‌برداران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهاراتی داشت که بخشی از آنرا در زیر می خوانید.

*سطح مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در تاشکند بالاست. در اکثر اوزان رقابتی سخت را مشاهده کردیم.

*در برخی از اوزان رکوردهای جهان و آسیا جابجا شد، اما تیم ایران هم تاکنون مدال‌های رنگارنگی را تا اینجای کار کسب کرده است.

*طاها نعمتی امروز موفق شد در دسته فوق سنگین نوجوانان 3 مدال طلا را کسب کند. امیدوارم فردا هم بچه‌ها خوب کار کنند تا با بهترین نتیجه مسابقات را به پایان برسانیم.

*قزاقستان، ازبکستان، ایران و عربستان و یکی دو کشور دیگر با ترکیب کامل خود آمده‌اند. تا اینجای کار شرایط خوب بوده و رقابت‌های تنگاتنگی را با ازبک میزبان و قزاقستان داریم. اگر همینطور کادرفنی ما بدون اشتباه یا کم‌اشتباه جلو برود، یکی از سکوهای خوب بخش تیمی را هم از آن خودمان می‌کنیم.

*سال 2019 آخرین سالی بود که ما در رده‌های پایه به مسابقات قاره‌ای اعزام داشتیم و بعد از آن دیگر اعزامی نداشتیم. ورزشکارانی که به این دوره آمده‌اند اولین بار است که یک رویداد بین‌المللی را تجربه می‌کنند و همین کم‌تجربگی باعث شده که یکسری خطاهایی داشته باشند. باید بچه‌هایی چنین میادینی را ببینند تا تورنمنت‌های بزرگتر، مطمئن‌تر حاضر شوند.

*حدود یک ماه پیش که سجاد انوشیروانی سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری را برعهده گرفته است، بسیار اوضاع آشفته‌ای بود. او و همکارانش شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به این وضعیت سر و سامان داده شود. اعزام به همین مسابقات قهرمانی آسیا در هاله‌ای از ابهام بود.

*اردوهای خیلی خوب و مناسبی برای این وزنه‌برداران در نظر گرفته نشده بود. بعد از حضور انوشیروانی، اولویت برگزاری اردوهای باکیفیت بود. اولین کاری که صورت گرفت، برپایی اردوی نوجوانان و جوانان بود. حمایت شدند تا به این مسابقات بیایند.

*بازی‌های کشورهای اسلامی که حداقل 16 ورزشکار زن و مرد اعزام خواهند شد. بعد از آن و بلافاصله مسابقات قهرمانی آسیایی بزرگسالان بحرین را پیش‌رو داریم. این رقابت‌ها هم برای ما بسیار حائز اهمیت هستند. تلاش می‌کنیم تیم با ترکیب کامل و قدرتمند شرکت کند. آذرماه امسال هم مسابقات قهرمانی جهان که گزینش المپیک است باید شرکت کنیم. شش ماه دوم سال بسیار مهم است و امیدوارم بیشترین دستاورد را فدراسیون وزنه‌برداری داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزنه‌برداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *