رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الحاق مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات

14:56 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۰۰۵۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین انتظامی کشور گفت: زائران علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران نیز می‌توانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.

خبرگزاری میزان - سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مرز مهران، بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته زائران علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران نیز می‌توانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً با اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران تردد و ازدحام در سایر مرز ها کاسته خواهد شد، گفت: در اجرای طرح کنترل زائران توقفگاه‌هایی در طول مسیر حرکت زائران در نظر گرفته شده و به اندازه پذیرش پایانه‌های مرزی زائران به سمت مرز حرکت خواهند کرد.

بیشتربخوانید

هلال‌احمر امسال هیچ هزینه‌ای در قبال خدمت به زائران در اربعین دریافت نمی‌کند

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور طرح مدیریت زائر از مبدا تا مقصد و کنترل لایه به لایه زائر را از اهداف فراجا در راستای مدیریت زائران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در فرماندهی انتظامی استان ایلام هیچ گونه کمبودی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با درایت پلیس و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در استان و همچنین مشارکت ستاد فراجا در استان هیچ گونه کمبودی احساس نشد، تصریح کرد: امیدواریم در اربعین امسال در استان ایلام  بتوانیم با سهولت و کمترین توقف خدمات مطلوبی به زائران ارائه دهیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین مرز زمینی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *