میز خدمت قوه قضاییه در نماز جمعه‌ سراسر کشور منشأ خیر است

11:20 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۹۶۴۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: میز خدمت قوه قضاییه در بخش‌های مختلف در مصلی و نماز جمعه تهران و سراسر کشور فعال است و این رویکرد منشأ خیر شده و اثرات خوبی دارد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام علی نوری امروز در یک نشست خبری در پاسخ به میزان ضمن اشاره به حضور مستمر مقامات قضایی سراسر کشور در مساجد به منظور رسیدگی به مشکلات قضایی مردم گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای به این موضوع عنایت ویژه‌ای دارند و از شخص ایشان و دفترشان قدردانی می‌کنم.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه اغلب زمانی که در تهران حضور دارد در نماز جمعه شرکت می‌کند بیان کرد: در پی افزایش درخواست‌های مردمی، حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌‌ای با تدبیر خود نماینده ویژه مشخص کرد تا درخواست‌ها و نامه‌های مردمی به صورت مستقیم دریافت شود.

وی اظهار داشت: میز خدمت قوه قضاییه نیز در بخش‌های مختلف در مصلی و نماز جمعه تهران و سراسر کشور فعال است این رویکرد ریاست قوه قضاییه منشأ خیر شده و اثرات خوبی دارد. 

نوری افزود: در نماز جمعه تهران و سراسر کشور با حضور گسترده مردم مواجه هستیم که به صورت مستقیم به رئیس قوه قضاییه و مدیران کل دسترسی دارند‌ در پی این دیدارها رسیدگی خوبی شده است و این اقدام حرکت در خور توجهی برای رفع مشکلات مردم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/


برچسب ها: نماز جمعه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *