حمایت از شهروندان وظیفه اصلی سازمان تره‌بار است

9:14 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۹۳۴۸
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت:قیمت‌ها روزانه متغیر هستند و ما در زمینه حمایت از شهروندان، همیشه نسبت به سایر مراکز فروش، محصولات را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنیم تا رضایت شهروندان کسب شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره جزئیات اختلاف قیمت محصولات در بازارهای سازمان تره بار و میدان مرکزی اظهار کرد: ما همیشه میوه و تره‌بار را نسبت به سایر مراکز فروش با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنیم و نرخ سود ناخالص محاسبه شده برای تره‌بار در میادین و بازارهای سطح شهر بین ۸ تا ۱۵ درصد است.

وی افزود: در مجموعه میادین و بازارهای ما، نرخ‌ محصولات به صورت مصوب هستند و ما محصولات را با قیمت یکسان در سراسر پایتخت عرضه خواهیم کرد.

فصاحت درباره علت اختلاف قیمت محصول در میدان مرکزی گفت: علت تفاوت قیمت بین میدان مرکزی و سایر مراکز سازمان میوه و تره بار در سطح شهر، هزینه‌های مختلفی است که برای بار محاسبه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: هزینه تخلیه و بارگیری، هزینه حمل، افت و ضایعات اولیه و … از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت محصولات تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: قیمت‌ها روزانه متغیر هستند و ما در زمینه حمایت از شهروندان، همیشه نسبت به سایر مراکز فروش، محصولات را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنیم تا رضایت شهروندان کسب شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *