رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقوی: برای لیگ حرفه‌ای والیبال باید دراجرای قوانین دقت کنیم/ پرورش نسل جدید ناظران ضروری است

11:12 - 01 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۸۰۱۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که برای لیگ حرفه‌ای باید در اجرای قوانین دقت کنیم، گفت: برای این‌که لیگ ایران به یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان تبدیل شود، باید همه با هم تلاش کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی در نشست هم‌اندیشی ناظران فنی و داوری لیگ‌ها و مسابقات مردان سال 1401 که امروز (شنبه یکم مرداد) در سالن همایش‌های کمیته ملی پارالمپیک با حضور 80 نفر برگزار شد، افزود: یقینا افرادی زیادی در عمکلرد درخشان تیم ملی والیبال ایران در این برهه از زمان نقش داشتند که ناظران فنی و داوری از جمله این افراد هستند.

وی با بیان این‌که بسیاری از کارشناسان نگران تغییر نسل والیبال ایران بودند و مسئولین فدراسیون هم از قائده مستثنی نبودند، گفت: خوشحالیم که امروز غیرت بازیکنان و ملی‌پوشان، سنگینی این موضوع را از روی دوش مسئولین فدراسیون برداشت و خیال اعضای خانواده بزرگ والیبال هم راحت کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: عملکرد درخشان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها 2022 نتیجه زحمات همه اعضای بزرگ خانواده والیبال اعم از ناظران و داوران است و به نمایندگی از ملی‌پوشان از همه تشکر و قدردانی می‌کنم.

تقوی به کارهای انجام شده در دوره ریاست مجدد دکتر داورزنی در فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: بعد از بازگشت دوباره دکتر داورزنی توجه ویژه‌ای به همه ابعاد رشد و توسعه والیبال انجام شده است. در بخش بانوان شاهد حمایت‌های مختلف فدراسیون در این مدت بوده‌اید و راه‌اندازی سازمان لیگ در سیستم مالی فدراسیون نیز از جمله این ابعاد است.

وی به فاصله بسیار کم والیبال ایران با رقبای جهانی اشاره کرد و گفت: اگر روزی این رقابت به ثانیه بود، امروز به صدم ثانیه رسیده و برای جبران باید خیلی دقیق‌تر کار کنیم. این قائده تنها شامل مسئولین فدراسیون نمی‌شود بلکه همه عوامل درگیر از جمله ناظران فنی و داوری باید دقیق‌تر کار کنند.

دبیرکل فدراسیون تاکید کرد: دقت در اجرای قوانین کمک می‌کند که حرفه‌ای‌تر عمل کنیم. فدراسیون والیبال برای این‌که دخل و تصرف انسانی در مسابقات و قوانین برگزاری مسابقات کمتر شود، سامانه ملی والیبال را راه‌اندازی کرد، بنابراین لازم است که ناظران هم از خط‌کش قانون به درستی و دقیق استفاده کنند.

وی با اشاره به این‌که لیگ برتر ایران باید به صورت لیگ حرفه‌ای در جهان مطرح شود، گفت: تیم ملی والیبال ایران در رتبه هشتم جهان قرار دارد و آیا لیگ ایران هم در این جایگاه قرار دارد؟ بنابراین باید برای این‌که لیگ ایران به یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان تبدیل شود، همه با هم تلاش کنیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال در ادامه به تلاش ناظران در مسیر رشد و توسعه والیبال ایران در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: باید برای تربیت نسل جدید ناظران نیز تلاش کنیم که سریع‌تر پرورش یابند و از تجارب نسل فعلی به خوبی استفاده شود.

وی در پایان از زحمات ارزشمند شهرام عظیمی سرپرست سابق سازمان لیگ تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دو سال مسئولیت ایشان، کارهای اساسی و ریشه ای انجام شده است که جا دارد اینجا تشکر و قدردانی کنم.

نشست هم‌اندیشی ناظران فنی و داوری لیگ‌ها و مسابقات مردان سال 1401 که از ساعت 9 صبح امروز (شنبه یکم مرداد) در سالن همایش‌های کمیته ملی پارالمپیک آغاز شده است، تا ساعت 19 ادامه دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *